Sen
...Sen,bir vapurun ardından bıraktığı beyaz köpüklerin karanlıkta nasıl yakamozlandığını seyrettin mi hiç..?Günün ilk saatlerinde,o derin suskunluk içinde,bir başka dünyada yaşadıklarına inanan iki insanın el ele bile tutuşmadan tek varlık haline gelişlerinin yarattığı o isimsiz ürpertiyi,o ölümsüz coşkuyu tattın mı hiç..?
...Ömründe bir kez olsun bu anı yaşamadınsa,anlatacaklarımdan hiç bir şey anlamazsın..
.: Geri dönmek için tıklayın :.