Nekri kim?
1974 te doğdum annemden,
Yazdırdılar tarihimi yılımı,
Say bir sene geçti aradan,
Mevlam yürü dedi,açtı dilimi.
Annem babam nazarında bir idim,
El değmemiş,mis kokulu gül idim,
Gören derdi esirgesin yaradan,
Hem güzel hem akıllı değil hiç sıradan.
Üç yaşımda bilmez hata işledim,
Beş yaşımda dostlarımı taşladım,
Altısında okumaya başladım,
Çalışırdım çabuk verem balımı.
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Yıllar gelip geçti rüzgar hızıyla,
Tanıştı dostlar yörük kızıyla,
Bir de başedebilselerdi nazıyla,
Sevdi onu dostları,
Hem nazı hem sazıyla.
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Sonbahar bakışlı,turkuaz nakışlı,
Yağmur sonrası toprak kokuşlu,
Kömür közü yakışlı,
Duygu yüklü bir gemiydi O.
Bazen ırmak olur,çağıl çağıl çağlardı,
Sağı solu belli olmaz,bir güler bir ağlardı,
Kadir kıymet bilirdi,
Kötü gün dostuydu O.
Gösterişte gözü olmaz,
Yabana sözü olmaz,
Haksızlığa özü olmaz,
Dostoğru biriydi O.
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Böyle düşünür dostlarım,
İçtendir gülüşlerim,
Eh..!Herkes gibi,
Benim de var düşlerim,
Düşlerimi bazı bazı defterime işlerim.
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
.: Geri dönmek için tıklayın :.