19.04.2003

Tiedote  Uusimmat
Valtakunnan tiedotusyksikkö Tiedote 28/2003

Elinkustannusten nousun syy ja sen tuho

Helsingin Sanomat kertoo 18. huhtikuuta, v. 2003 talousliitteessään, miten rahoitusyritykset siirtyvät halpatyövoiman maihin. Esimerkiksi liikkeenjohdon asiantuntemattomuusyritys Deloitte Consulting arvioi, että lähimpien vuosien aikana siirtyy raharikkaiden ahneuden tähden kaikista rahoitusyhtiöistä jo lähes kymmenen prosenttia halvan työvoiman maihin vieden niiden kovapalkkaiset työntekijät mukanaan.

Raharikkaat osoittavat jälleen todelliset karvansa, kun He jättävät rikkaat teollisuusmaat oman onnensa nojaan niin kuin mustarotat jättävät laivan, jotta ne voivat tartuttaa Mustan Surman kaikkialle. Rikkaat siis osoittavat, että He tarvitsevat köyhyyttä, jotta He voisivat rikastua. Asiaan, eli rikkaiden tyhmyyteen kuuluu, että He toisella kädellä ruoskivat köyhiä, kun He toisella kädellä riistävät köyhiä. Ei puhettakaan, että rikkaat tajuaisivat, mitä He tarkoittavat, kun He mumisevat porkkanoitaan.

Deloitte Consulting ja Peloite Insulting ovat selvitelleet tilannetta tarkoin, ja tulleet sellaiseen miljardeja maksaneeseen huippujohtopäätökseen, että yhä usemmat rahoitusnukutuslaitokset haluavat päästä mitä pikimmiten eroon korkeista elinkustannuksista, joiden syypäitä He yksin ovat. Ei voi muuta kun onnitella rikkaita, jotka haluavat olla rikkaita vain niissä maissa, missä Heidän elinkustannuksensa olisivat mahdollisimman halpoja, koska näinhän Taivaan Valtakunnan Neuvonantaja on Teitä informoinut jo lähes kymmenen nettivuoden ajan.

Kuten kaikki lopulta tulevat huomaamaan, niin raharikkaat eivät tahdo, että köyhät olisivat rikkaita. Eivätkä raharikkaat suvaitse edes sitä, että ihmiset olisivat keskirikkaita, koska raharikkaiden etuna ei ole ihmisten hyvinvointi, vaan vain oma napa, jota tuijottamalla He meditoivat itsensä hurmoksiin niin kuin Daavid, joka joutui hurmoksiin saatuaan sata filistealaisten esinahkaa.

Koska raharikkaus vaatii erinomaisen tyhjän pään, niin silloin Heille on turha paljastaa sitä itsestään selvää, kiistatonta totuutta, että nyt kun He joukolla lähteävät viemään raharikkaiden rahanarvon vedätyslaitoksiaan köyhempiin maihin, silloin tietysti nuo rahojen nukutuslaitokset (joita rikkaat kutsuvat erheellisesti rahoitusyrityksikseen) vedättävät köyhienkin maiden elinkustannukset pilviin.

Raharikkaat puhuvat siis täyttä pötyä, kun He väittävät, että se on kansakunnan etu, että raharikkaat ovat rikkaita; että mitä rikkaampia raharikkaat ovat sitä paremmin sillä valtiolla menee, missä ne toimivat. Raharikkaat puhuvat pelkkää potaskaa, koska nyt viimeistään monet muutkin tajuavat, että raharikkaat katsovat ainoastaan ja vain raharikkaiden etua. Rikkaiden ainoa elinehto on siinä, että Heillä on köyhiä mahdollisimman paljon ympärillään. Ja mitä köyhempiä sitä parempi rikkaille.

Koska raharikkailla on tyhmä pää, silloin He eivät tajua sitä täysin kiistatonta totuutta, että jos vain He eivät olisi nostattaneet länsimaiden elinkustannuksia, silloin Heidän ei tarvitsisi muuttaa köyhiin maihin, joissa He 'joutuvat' rakentamaan vieläkin kalliimpia toimistokompleksejaan, jotta He voisivat nostattaa myös köyhien maiden eliskustannukset sellaisiksi, että köyhillä ei ole varaa niihin. Tämä tosin vaatisi sitä, että rikkaat tajuaisivat oman korkeimman etunsa olevan siinä, että köyhätkin saisivat ajella mersuilla.

Tästä siis huomataan, millainen saatanallinen systeemi rikkaiden rahatalous on, koska rikkaiden ainoa tarkoitus on tehdä kaikista ihmisistä äärettömän köyhiä, jotta He itse saisivat rypeä rahassa. Ja jopa Suomen poliitikot ovat täysin rinnoin mukana tukemassa ja kaikin tavoin kehittämässä rahataloutta vainrikkaiden ehdoilla esimerkiksi sillä, että poliitikot ovat jälleen palkkakuopassa, mistä Heidät voidaan nostaa kuopan reunalla, kun vain Heille annetaan kansan kassasta miljoonia ja taasen miljoonia.

Suomen poliitikoiden typeryys, eli raharikkaiden etujen ajaminen köyhiin maihin nähdään siitäkin, että nyt Suomen poliitikot ovat vaatimassa, että tänne pitää tuoda köyhistä maista halpatyövoimaa. Mutta kuinka kauan tuollainen köyhien maiden kuppaaminen onnistuu?

Mistä Suomen poliitikot sitten ottavat työvoimareservinsä, kun tämä nykyinen rahojen nukutuslaistosten vyöry halvan työvoiman maihin on tehnyt sen, jonka ne tekivät länsimaillekin? Mihin silloin rahoitusyritykset muuttavat, kun He ovat onnistuneet tekemään elinkustannuksistaan mielettömän suuria myös kehitysmaissa? Vieläkö senkin jälkeen sailakset ja kumppanit täällä Suomessakin vaativat, että Suomeen pitää tuoda Suomen työvoimareservaateista lisää halpatyövoimaa, kun samaan aikaan nuo entiset halvan työvoiman maan haluaisivat itsekin halpaa työvoimaa?

Ovatko poliitikot todellakin niin typeriä, että He eivät tajua, että ongemat pitää hoitaa siellä, missä ne on tehtykin. Kellään maalla ei ole mitään oikeutta minkään toisen maan työvoimaan. Se on poliitikkojen oma moka, jos Suomessa ei ole riittävästi työvoimaa jollekin Suomen yhteiskunnan osa-alueelle!

Vain typerykset voivat väittää, että esim. Suomi tarvitsee intialaisia kipeämmin kuin Intia. Eivätkö poliitikot kenties ole tulleet ajatelleeksi, että Intiallakin saattaa olla tarvetta vanhustenhuollolle? Vai kuvittelevtko Suomen poliitikot todellakin, että Intia hoitaa oman vanhusongelmansa vanhalla kunnon kadulleheitto -systeemillään, kun vain ihmisen otsaan lätkäistään kastiton -merkki?

Se ei taatusti ole kenenkään muun kuin poliitikkojen omaa typeryyttä, jos ihmiset joutuvat vanhuuden heikkouteen, sillä jos vain ihmisiä ei alistettaisi ja jos vain rikkaat eivät käyttäisi ihmisiä hyväkseen, silloin ihmiset saisivat tehdä työtään läpi elämänsä oman elämänsä hyväksi, jolloin ihmiset eivät vanhentuisi siten, miten ihmiset nyt on systeemin ylläpitämisen tähden pakotettu vanhentumaan

Ehkäpä joskus joku muukin ymmärtää, että ainoa keino saada lisää työvoimaa esim. vanhusten huoltoon on vaatia rikkaita luopumaan oman kehonsa lihastyövoiman nukuttamisesta. Se ainoa työvoimareservi, joka on varattu Suomea varten, sijaitsee rikkaiden kehoissa. Rikkaille ei vain se semmoinen sovi, että Heidän pitäisi käyttää omia lihaksiaan yhteiskunnan hyväksi, koska nyt He kuvittelevat, että Heillä on oikeus käyttää omia aivojaan rikkaiden hyväksi. Eihän kukaan voisikaan olla rikas, jos ei usko, että rikkailla on ehdoton oikeus ja pyhä velvollisuus nukuttaa lihaksiaan niin kun rahojaan.

Suomen poliitikot ovat viimeistään silloin pakotettuja herättämään rikkaiden nukkuvat lihakset, kun Suomi ei voi enää käyttää halpatyövoiman maita typerästi hyväkseen, koska raharikkaat ovat typeryyttään nostattaneet koko maailman elikustannukset sietämättömän korkeiksi itselleen.

Mutta älkää vaan raharikkaat luopuko toivosta saada marsilaisista sitten lisää halpatyövoimaa itsellenne. Viisaat poliitikot tosin tekisivät yhteiskunnastaan sellaisen, missä kaikki ihmiset saavat elää, asua ja vanhentua ihmisarvoisesti, jolloin ihmisiä ei tarvitse hoitaa vanhuksina. Koska arvonsa tunteva vanhus elää arvollista elämää, joka on totta vain silloin, kun ihminen saa elää omaa elämäänsä tarvitsematta tehdä työtään rikkaiden elättämiseksi.

Totta on vielä sekin, että Suomen poliitikot julistavat yhteen ääneen kaikkien maiden poliitikkojen kanssa, että se on maailman etu, kun raharikkaat vievät rahoituslaitoksensa köyhiin maihin. Koska Suomen poliitikot tänäkin päivänä vielä kehtaavat julistaa, että Suomen pitää saada halpatyövoimaa!

Valtakunnan Rikas
Valtakunta, jota on jo odotettukin

Johdonmukainen

Hysteria