11.04.2003

Tiedote  Uusimmat
Valtakunnan tiedotusyksikkö Tiedote 26/2003

Aivovuoto vaivaa poliitikoita edelleen

Suomessa asuvat rikkaat ja poliitikot kärsivät kovasti aivovuodosta. Viimeisin aivovuoto, jonka poliitikot ovat puhkaisseet, löytyy Intiasta. Poliitikot ovat avanneet Intiaankin aivovuodon, jota intialaiset kiroavat niin kuin poliitikot ja rikkaat kiroavat sitä ikiomaa aivovuotoaan täällä Suomessa. Koska poliitikot ovat jalostaneet uusia tyhmyyden lajeja Jumalan antamasta raakatyhmyydestä.

Onko se viisasta, jos saadaan intialaiset kiroamaan aivovuotoaan? Siitä ei ole vielä kovinkaan kauaa, kun poliitikot Suomessa kiroilivat suomalaista aivovuotoa, joten oli tietysti odotettavissa, että poliitikot paikkaavat suomalaisen aivovuodon samalla tavalla kuin hölmöläiset jatkavat peitettään. Poliitikot korvaavat suomalaisen aivovuodon poraamalla reiän jonnekin muualla, jotta sieltä valuisi aivoja tänne. Tyhmyydellä saa toden totta helposti aikaan kiroilua niin kotona kuin pihallakin.

Kyse on kuitenkin täysin hyväksyttävästä tyhmyyden jalostamisesta, sillä sitä varten Jumala antoi puolueille niiden saamien puolue-edustajien lukumäärän mukaan juuri niin paljon raakatyhmyyttä, että se riittää jouluun asti. Tosin Jumalalla on hiukkasen epäilyä siitä, että suuremmissa puolueissa raakatyhmyys saattaa loppua jo heti kesän jälkeen, sillä suuremmassa joukossa tyhmyys tiivistyy valiokuntatislauskolonneissa paremmin ja nopeammin kuin pienissä puolueissa.

Puolueille annettu raakatyhmyys on laadultaan parasta, mitä markkinoilta markkinahintaan oli saatavilla. Lisäksi raakatyhmyys on lähes rikitöntä, mutta Jumala jätti siihen pienen pienen palaneen hajun, jotta poliitikot pystyisivät tuntemaan palaneen käryä, kun He tislaavat valiokunnissa raakatyyhmyydestä uusia tyhmyyden lajeja, joita ennen tupattiin laeiksi kutsuttaman.

Jos siis poliitikko haistaa palaneen käryä, niin silloin Hän haistaa ihan oikein, koska sitä leviää aina silloin ympäristöön, kun poliitikot työskentelevät. Tässä on siis annettu tieteellinen selvitys, mistä poliitikkojen haistama palaneen käry johtuu, sillä se on aivan oikein pohjaan poltettua tyhmyyyttä, kun Intia politisoidaan Suomeen virtaavaksi aivonoroksi, ja toisaalla kehitysmaihin availlaan leveitä uomia, jotta saataisiin halpaa työvoimaa Suomeen, sillä suomalaiset ovat hinnoitelleet itsensä ulos, koska rikkaat ovat niin rikkaita, että Heillä on varaa maksaa asunnoistaan miten paljon tahansa.

Mitä enemmän rikas maksaa asunnostaan sitä enemmän rikkaat vaativat köyhiä maksamaan asunnoistaan, koska rikas ei voi sietää sitä, että kuilu köyhien rikkaiden välillä olisi ylileveä. Rikkaille se on täysin sietämätön ajatus, jos köyhät saisivat asua suhteellisesti ottaen yhtä edullisesti kuin rikkaatkin, joiden köyhiltä varastamista tuloista menee korkeintain kymmenen prosenttia elämänperusasioihin, kuten lämpimään asuntoon ja ruokaan.

Rikkaiden kasvattamat asumiskustannukset tietysti merkitsevät sitä, että köyhältä menee suurempi osa perustarpeisiin kuin rikkaalta, koska se oli rikas, joka on ensin ottanut mielettömät etuudet, optiot, osingot ja palkankorotukset, jotta sitten grynderit ja vuokrakiskurit huomaavat, että rikkailla on varaa maksaa entistä enemmän.

Eivät ne vuokrakiskurit katso köyhän maksukykyä, vaan vain rikkaiden lompakkoa. Jos sitten vuokrakiskuri korottaa vuokraa yli köyhän maksykyvyn, siloin tietysti rahavirta köyhiltä rikkaille vähenee, joten rikkaat joutuvat näin säätämään, mikä on oikea vuokrataso, jotta köyhiltä virtaisi optimaalinen rahavirta keskeytyksettä rikkaiden rikkinäisiin taskuihin joista se vuotaa kuin seula salaisille pankkitileille.

Tästä siis huomataan, että kuilua köyhän ja rikkaan välillä ei mitata sillä, miten paljon köyhä ja rikas tienaavat, vaan ainoa pätevä mittari köyhän ja rikkaan välisen kuilun mittaamiseen on se, että mitataan ihmisen elinkustannuksia Hänen tuloihinsa. Eihän siinä ole mitään järkeä mitata, mitkä ovat tuloerot ihmisten välillä, vaan nyt pitää mitata ihmisten elinkustannuksia Heidän tuloihinsa.

Mutta nyt meillä on tenkkapoo, koska rikkaat saivat juuri raakatyhmyyttä, josta Heidän on pakko tehdä uusia tyhmyystisleitä, joten eihän se sovi, että poliitikot jättäisivät tyhmyysavustuksensa käyttämättä, joten on selvää, että poliitikot edelleen vain lisäävät köyhien elinkustannuksia, ja helpottavat rikkaiden elinkustannuksia, jotta tyhmyystisleistä tulisi ehtaa tavaraa poliittisille markkinoille, missä tyhmyydestä ei ole koskaan tarvinnut maksaa paljoakaan.

Jokainen rikkaan saama avustus valtiolta on rikkaan vastaanottamaa tyhmyyttä, joka rikkaan on pakko käyttää järjen sijasta, jos koskee yhteiskunnan kassasta ottamiinsa avustuksiin.

Lisätietoja:
Viisauden Täydellistäjä
Puolen Hehtaarin Metsä,
Viisauden Valtakunta

Poliitikot paikkaavat aivovuotoa vuodattamalla aivoja muualta aivomaaperästä

Hölmöläiset paikkaavat vaatteitaan leikkaamalla vaatteistaan paikkoja samoihin vaatteisiin.

Poliitikot väittävät, että

Hosted by www.Geocities.ws