"AK PARTİ” MİLLETVEKİLLERİNE ÇAĞRI:

"HAYIR" DEYİN VE KAHRAMAN OLUN!

DOĞU STRATEJİ VE TAHLİL MERKEZİ

DR. LATİF DENİZCİ

 

AKP’nin içinde bulunan içi vatan sevgisiyle dolu, insaflı, hâd ve hakperest, adil, insaflı, milletvekillerine sesleniyoruz.

Çağrımız bütün AKP’lilere değil!.

Biliyoruz ki içinizde makam ve mevki hırsı ile tutuşanlar, sizi adaletten ayırmak için aranıza sızmış olanlar, ŞERİATA VE MÜSLÜMANLARA yapılanlara karşı dün sesini bile çıkartmayıp, hatta onlarla birarada hareket edip de bugün "müslüman!!!" kesilenler var!

Çağrımız işte bunlara değil!

Onlar, "AKP"ni, "Amerikayı Kalkındırma Partisi” olarak görmektedirler!

İşte çağrımız bunlara değil!

Çağrımız, “Ak Parti”li olanlara; “Ak”ın müslümanların zihnine ilk gelen “Akıncı” mevhumuna bürülü olanlarına...

Dün şikayet ettiğiniz, “insan hak ve hürriyetlerine aykırı” bulduğunuz, faşist zihniyetin eseri dediğiniz “İkna Odaları” kampanyası, sizin için de düzenlenmeye başlandı.

Neler hissediyorsunuz?

Başını açmaya zorlanan genç kızların çektiklerini anlayabiliyor musunuz?

Onlar "başörtüsü namusumuzdur!” dediler ve açmamakta direndiler!

Sizinki ise "ferdî" değil; İslam ümmetini ilgilendiriyor!

Vebaliniz o kadar büyük ki!

Eğer “ikna olup” da o tezkerelere “evet!” derseniz; bütün bir ümmetin Siyonizme teslimine "evet!" diyeceksiniz!

Eğer “ikna olup” da o tezkerelere “evet!” derseniz; Anadolu kıtası üzerinde kurulu olan Devlet’in bir iç savaş içine gömülmesine, binlerce belki de milyonlarca insanın ölümüne “evet!” diyeceksiniz!

Sizin vebaliniz büyük!

"Devlet gerçeği ile tanıştık!” DEMEYİN!

Hiçbir gerçek, BİZİ ÇIKMA SEBEBİ OLARAK HİÇ AMA HİÇ Mİ HİÇ İLGİLENDİRMEYEN BU HARBE “evet!” demenize, bu sebeble de bir tek insanın burnunun kanamasına vesile olabilecek kadar mühim değil!

Bu harb, çıkışiyle bizi ilgilendirmiyor; ama eğer “ikna olup!” da “evet!” diyerek çıkmasine vesile olursanız; “neticeleriyle” bizi ilgilendirecektir.

Biraz okuyun!

Biraz kafanızı yorun!

Biraz strateji bilin!

şünün:

Bu harbe "hayır!” dersek ne olur?

Bir: Milletin "vekili" olduğunuzu göstermiş olursunuz!

İki: ABD’ye, Siyonizme kafa tutma, ona “Dur!” deme cesaret ve cür’etini göstermiş olursunuz!

Üç: Ümmeti ve Ortadoğu’yu kurtarmış olursunuz!

Dört: Sizi "ikna odaları”na sokanlar milletin “tuh ve yuh!”larına, siz ise “bravo”larına muhatab olacaksınız!

Okuyun, Başbakan Abdullah Gül’ün, Afganistan’a asker gönderme tezkeresi sunan eski hükümete karşı söylediği sözleri...

O zaman bunları alkışladınız, halk da sizi alkışladı ve onları nasıl sandığa gömdüyse, sizi de sandıktan hükümete taşıdı!

İşte kavşağa geldiniz artık...

"Efendisinin sesi" bir hükümet ki yok, milletin sesi bir "iktidar" mı olduğunuzu 18 Şubat’ta önünüze getirilecek olan “tezkere”ye vereceğiniz reylerle kendiniz göstereceksiniz!

Bakın ne diyordu 10 Ekim 2001’de yaptığı konuşmada Başbakan Abdullah Gül:

«- TÜRKİYE'NİN, BÖYLE BİR OLAYIN İÇERİSİNDE SICAK SAVAŞA GİRMESİ, TÜRKİYE'Yİ, ASYA'YA YABANCI DÜSÜRECEKTİR; TÜRKİYE, ASYA'YA YABANCILAŞACAKTIR. ÖNEMLİ OLAN, REJİMLERLE İŞBİRLİGİ DEĞİL, ÖNEMLİ OLAN, O COGRAFYANIN HALKIYLA İŞBİRLİĞİDİR, O COGRAFYANIN HALKININ GÖNLÜNÜ VE DESTEGİNİ KAZANMAKTIR. »

Ne kadar da doğru söylüyor değil mi?..

Bakın devamında ne diyor Başbakan Gül aynı konuşmasında:

«- MAALESEF, TÜRKİYE, BU HATAYI, ORTADOĞU'DA YAPTIĞI İÇİN, ORTADOĞU'YA YABANCILAŞMIŞTIR. HER NE KADAR, SON SENELERDE, BU YANLIŞ POLİTİKANIN FARKINA VARILIP, BİR DEGİŞİK STRATEJİ İZLENMEYE BASLANMIŞ İSE DE, TÜRKİYE, NE YAZIK Kİ, ORTADOGU'YA YABANCILASMISTIR. AYNI TEHLİKE, ASYA İÇİN DE GEÇERLİDİR.»

Hangi "Devlet gerçeği”, bu doğru’yu değiştirebilecek kapasitededir?..

Bitmedi bakın daha neler diyor ve kendi (AKP) haklılığını neye dayanak kılıyor:

«- KONDA'nin anketinde, Türk Halkinin yüzde 71'i böyle bir olayi su anda tasvip etmiyor. İkincisi de, yine bagimsiz bir kurulus olan ANAR'in anketinde de Türk Halkinin yüzde 86'si böyle bir olayi yanlis buluyor. Bizler de bu sorumlulugu tasiyoruz ve bu kadar genis, kapsami belli olmayan, siniri belli olmayan, süresi belli olmayan bir yurtdisina Türk Silahli Kuvvetlerinin gönderilmesini uygun bulmuyoruz.»

Şu anda halkın yüzde 99’u Irak’a harb açılmasına “hayır!” diyor; yukarıda bahsi geçen şirketin yaptığı ankete göre de dünya üzerindeki 4 milyar insan da aynı düşüncede!

Namuslu, halkın vekili ve temsilcisi olan AK Partililer!

Gelecek olan "tezkere"ye "HAYIR" deyin!

"Biz o zaman öyle düşünüyorduk ama hükümete gelince elimiz kolumuz bağlandı ve Devlet sorumluluğu ve gerçeğini öğrendik” BAHENESİNE sarılmayın!

Evvelden "Çekiç Güç"e de muhalefette "hayır!”, fakat hükümete geldiğinde “evet!” diyen (bir de utanmadan “kerhen” kelimesini uyduran) nicelerini gördük ve gördünüz! Yani, “Devlet gerçeği” denilen kimesnenin ne olduğunu “tecrübe” ile biliyorsunuz!

Bu belki bir defalık bahane olabilir, millete verdiğiniz sözleri tutmamanız için ama şimdi yine aynı bahaneye sarılırsanız millet şunu düşünecektir:

"- Bunları biz, o bize ters, inancımıza ters, anlayışımıza ters “devlet gerçeği”ni değiştirmeleri ve “BİZİM DEVLETİMİZİN GERÇEĞİNİ” yerleştirmeleri için gönderdik, “cesur”, dedik, “güçlüler” dedik ama yanılmışız, bunlar, sadece kendi gerçeklerini, yani CÜZZANLARINI DÜŞÜNEN ASALAK SÜRÜSÜDÜRLER!”

Namuslu, insaflı, had ve hakperest milletvekilleri!

Vicdanınızı dinleyin!

Duygu sömürüsü değil bu yazacağımız, kendi çocuğunuz bir gökgürültüsü ve yıldırım çakmasiyle nasıl korkuyorsa kendisine birşey yapamıyacak olsa da, kendisini zehirleyecek, ciğerlerini kavuracak, öldürecek bombaların sesi ve patlamaları altına, vereceğiniz reylerle düşebilecek Iraklı bir tek bebeği düşünün!

Tek bir bebeği!

Ve onun "amcalarım beni koruyacak!” diye SİZE GÜVENMESİNİ!

Evet o -önce Allah’a-, sonra da sizin vereceğiniz “Hayır!” reyine güveniyor!

Şunu bilin: Siz olmazsanız, siz “hayır” derseniz ABD-Siyonist saldırısı OLAMAZ!

Buna CESARET EDEMEZ!

İyi düşünün!

İSTİKBALİNİZİ ELLERİNİZLE ÇİZECEKSİNİZ!

 

DOĞU STRATEJİ VE TAHLİL MERKEZİ

adına

DR. LATİF DENİZCİ

 

 www.sinamiorhan.up.to

 

Hosted by www.Geocities.ws

1