| 竹原豐賽後點滴 | 2008年7月1日沙田日馬賽事 | B+2跑道 好地 | |||||||||||||||||||||||
| 跑道特色 | |||||||||||||||||||||||||
| 七一沙田煞科十一場賽事於B+2跑道進行,見由昨午開始無乜雨水到,就知馬會個好至黏地掛牌都唔會準,場地乾快下對前置型馬匹有利,谷草實力亦只一般的威馬加鞭,就是得到跑道形勢之助頂到尾。因場地未有「特別」灑水,靠追的馬匹只要貼欄走仍有一線生機,九龍飛就是一味靠攝得第三。 | |||||||||||||||||||||||||
| 值得跟進馬 | |||||||||||||||||||||||||
| 第二場 果然勁 | 等到季尾都要攞出黎跑,面對上場一出即勝的競駿精神都夠膽兩倍都無,可見幕後之信心。住程走位都算合今次跑道特色,但贏馬段速已媲美同日三班賽,加上質新馬初出在成熟及狀態上仍有大把進步空間,見母線出自Rory's Jester,相信長力頂盡得千四米,上三班無問題。 | ||||||||||||||||||||||||
| 第四場 力奇駿馬 | 季初兩場由戴勝操刀都有悅目走勢,只是健康問題影響,氣管出完血後仲流埋鼻血,進度大大阻滯。今次小休三個月復出,事前做足功夫可見健康轉趨穩定,但試大閘只一般,咁樣都可追上僅負質新的超新星,可見潛力優厚。細粒仔狀態易操起,下季初出已要睇緊。 | ||||||||||||||||||||||||
| 有感而發 | |||||||||||||||||||||||||
| 今早連早餐都未食就入馬場,但在買嘢食期間,卻見一名怒漢在咒罵小食亭的員工,原因是為了一隻賣貴四蚊的熱狗,怒漢表示一向買開都係十八蚊,但小食亭員工卻堅稱一向都係廿蚊,既然賭馬都時不予我,就一於站在一旁等睇戲,經過數分鐘的爭辯後,原來在沙圈旁的小食亭一向賣貴兩蚊,如肯行多兩步就平D,都唔知話馬會識做生意,還是特登影響馬迷的EQ,衝動起上黎賭多幾百都唔出奇。 | |||||||||||||||||||||||||
| 今日本來只為兩匹馬入馬場,一是金寶駿,二就是兄弟齊心,但見場地乾快而特利貼欄,唯有將目標放在排內檔又有前速的兄弟齊心,唔知係條跑道真係極利放頭,還是薄奇能屎波,其實都唔係,原因全落在筆者近期黑氣纏身,買W經常跑第二,搭條位置Q就跑二四。跑完第五場我就提早煞科,好好計劃放番過休閒的暑假。 | |||||||||||||||||||||||||
| 返回<講馬網>主頁 | |||||||||||||||||||||||||