回首頁 回到 2006 散文、隨想及影評
  旅行遊記   我.交換日記  
留言

 

 

 

2007 年 5 月 18 日 陰 / 晴 / 雨
 

黎到台北既第二日, 大家一早就起身了~

由kiri house望出去既街景, 就係咁架喇~

 

 

房中仲有隻好靚既bear bear熊添!

(加埋sophia隻跳跳虎~)

 

今日食過早餐後 (kiri提供埋的, 正!)

我地就搭車去九份啦

 

 

 

 

九份, 又名為悲情城市

點解?

因為哩度成日都陰天架!

見唔到太陽伯伯..當然令人悲情啦~

 

 

 

可惡既starbucks!!

無處不在

破壞哂!

 

 

 

toilet = 便所.. okok

 

入口

 

 

條街入面有好多唔同既特色鋪頭架

例如

專賣condom的~

condom passport~

 

 

九陰真經

定九真陰經?!

 

口交都要戴..???

err..我真係唔知喇~

 

單手........????

 

你咪以為..

佢係一隻普通既公仔擺設..

其實佢係.......

 

震蛋!?!?!?!

 

嘩..好多款式喎~

 

 

除左哩間, 仲有好多搞笑的鋪頭..

 

哩對拖鞋

著住點行呀??

痛都痛到暈低啦掛..

 

哩個仲正...

知唔知咩叫指壓按摩??

就係一隻隻手指咁既野, 自己捉住隻手指按落自己度!

咁就係指壓按摩啦!!

....................!!!!

 

 

 

九份山城~

 

 

 

 

 

 

行下行下

我地就分開左3批人咁行

我同sophia~

 

sophia: 熱死人啦!!

 

然後又遇返WCHs~

 

 

 

哩度門

望入去

有隻馬會叫你放鬆~

 

哩個仲勁

會造字~

妳 + 心

 

哩間天主教堂...好灰喎

 

 

 

 

 

 

joanna 悲情中~

 

我偷偷地見到人地沖野飲張貓紙~

 

佢地沖野飲真係用手搖架! 唔係用機器架!!

製作認真!!

 

就係哩間 茗柯

推介啊!!

佢既珍珠奶茶

係好味到我飲左兩杯的~~

 

 

哩個竹筒..

寫住「有錢真好」

oops..

 

好恐怖!!!

我最驚既香蕉!!!!

 

行完九份

我地傍晚就搭車去基隆喇~

 

係車上見到哩個廣告..

oops..

 

 

 

基隆街頭

 

哩位女士既衣著打扮..

不得了!

冒死都要偷影!

 

跟住我地去左一間m記借廁所~

大家見幅牆可以寫字

就拎支筆出黎寫啦!

 

 

by len

 

 

落捷運隧道途中

 

之後, 為左等夜市開爐

我地就去左誠品書店, 齊齊打書釘啦!

 

 

我都睇左d攝影既書睇左好耐

仲睇到....hub眼訓添

哈哈

 

睇下睇下

唔覺唔覺就入夜喇

我地又係時候出動

去廟口夜市!

 

酢鹽雞排~

 

海鮮..??

 

哩團白色野!

軟棉棉的

滑dood dood的!

 

整好就變左哩舊野喇~

幾好味架都!

 

哩個係

以冰糖胡蘆既整法

整蕃薯!

 

當晚去到既時候落大雨

小朋友仍在街上嬉戲呢~

 

 

行下行下

我地就諗住試下哩度既柯仔煎

 

見佢製作..又唔係特別認真, 不過又唔係好hea既..

 

結果?

唔係特別好味咋

oops..

 

哩d就係整柯仔煎既蠔

學sophia話齋, 我都覺得廟街既蠔餅好味d!

hahaa

 

 

沿途

我地仲見到d核突野..!

 

真係會有人食嗎?!?!?!?!

shit........

 

 

行完哩個夜市之後, 我地就搭車返台北喇

咁中途諗住再去埋士林夜市!

 

哩間m記..不得不影低佢

你睇佢...有幾多個M字?!

 

 

 

 

 

 

 

哩位靚女姐姐

問佢路~

可惜無緣一齊搭車啦..

佢本來邀請我地一齊過去搭車架!

 

基隆車站

 

 

搭車既時候
發覺個toilet門好似太空倉咁
按一個制, 會有氣從旁噴出黎架!
hahaaa

仲有大狹谷
深不見底~
大狹谷之5678!
hehee

 

 

 

捷運站有缸魚??

 

竟然係咁..

 

 

哩度既人

排隊好有秩序的

就算放工時間, d人都係排得好整齊的~

 

沒有客服不了的事

俾劍龍的話, 佢會點譯呢??

(旅行仍不忘翻譯的一群!)

 

終於

我地去到士林夜市喇!

聽聞士林夜市係近期先變成室內的

總覺得夜市應該係室外, 咁先有氣氛架嘛!

anyway啦...

 

室內既士林夜市

 

 

哩間紅豆餅

好食!

 

 

e, 個包裝上面好似寫左d野喎

寫咩呢??

 

o yeah!

Jesus love you!

(後來翻譯既同學仔開始研究到底應該係

Jesus love you

定係

Jesus loves you??

結果..覺得應該係有s既!)

 

 

G排...

 

 

結果個紅豆餅真係好好食, 於是我忍唔住返轉頭再買~

 

阿len, 好勁呀!!!

係咁入、係咁入呀!!

 

d咁既遊戲骰

嘩..........

 

跟住我又忍唔住想食雪糕~~

 

點知! 原來大家都想食棉棉冰的

早知唔食雪糕啦..

 

好似好好味咁呢..

 

 

 

 

經過係士林既一番血戰後

大家就回hostel了

 

 

 

 

扮緊影相唔小心眨左眼..

 

係捷運站見到哩張poster

wow!

台灣d廣告真係....不得了!

 

 

返到hostel後

由於今晚係禮拜五晚

大好機會, 冇理由唔去體驗一下「台北晚9朝5」架嘛!

於是拉埋一眾同學仔去左附近一間pub飲野~~

hostel既kiri仲同埋我地一齊去添!

yoyoyo~~

 

間pub門外

 

間野叫TU

 

 

哩度d女..真係咁正?!

 

 

哩位係酒保先生同埋佢女朋友

哩位酒保真係得意
佢唔係負責調酒的, 而係負責玩雜耍的..
入親去bar台都只係負責拋樽
仲要拋拋下成日都跌左個樽
仲要個樽跌極都唔爛!
好野.............


 

至於哩台既妞..

wow!

 

哩位係其中一位

睇中左我地某位男生的!

(註: 當晚只有一位WCH去左飲野咋)

 

睇真d

到底佢著緊咩衫???

嘩!! 不得了!!

 

 

 

仲有..哩度d男男女女

 

 

經我觀察

其實「台北晚9朝5」

可能同香港都差唔多..

由於哩間pub的人年紀都好似比較細

大家出去玩就好了~

我飲下野, 幫大家睇住d野就好了~

見大家都玩得幾開心, 我就開心啦!

今晚辛苦哂len做大家既護花使者!!

 

仲有今晚係pub度同kiri傾開計

原來佢band友仔來的!

之前打鼓, 而家學緊guitar咁

講下講下..

原來佢係莫文蔚fans club既前主席

o...

乜莫文蔚玩hard rock的嗎?

我真係未聽過啦..

 

不過大家都估緊到底kiri係咪les的呢?

kiri 俾我睇佢個電話

eee! 係莫文蔚同佢慶祝緊生日架喎!

我睇佢真係好鍾意莫文蔚啦~

 

仲有, 佢係鍾意linkin park的~

 

3點幾, 我地就決定走啦

 

回家路上

 

 

 

返到去, 大家決定要嘈醒冇去飲野既WCH!

 

 

 

後來大家仲傾左好耐計先訓

聽到一d令人心up既說話

真希望佢快點可以從傷痛中走過來

 

亦希望

某同學找到佢既幸福!!

要勇往直前啊~~~~~~~

 

就係咁

大家就5點幾先訓喇

wow!

今日真係好玩啦~

 

 

 

到第三日~

Hosted by www.Geocities.ws

1