| 回首頁 | 回到 2006 | 散文、隨想及影評 | ||
| 旅行遊記 | 我.交換日記 | |||
| 留言 |
| 2007 年 5 月 18 日 | 陰 / 晴 / 雨 |
|
黎到台北既第二日, 大家一早就起身了~ 由kiri house望出去既街景, 就係咁架喇~
房中仲有隻好靚既bear bear熊添! (加埋sophia隻跳跳虎~)
今日食過早餐後 (kiri提供埋的, 正!) 我地就搭車去九份啦
九份, 又名為悲情城市 點解? 因為哩度成日都陰天架! 見唔到太陽伯伯..當然令人悲情啦~
可惡既starbucks!! 無處不在 破壞哂!
toilet = 便所.. okok
入口
條街入面有好多唔同既特色鋪頭架 例如 專賣condom的~
condom passport~
九陰真經 定九真陰經?!
口交都要戴..??? err..我真係唔知喇~
單手........????
你咪以為.. 佢係一隻普通既公仔擺設.. 其實佢係.......
震蛋!?!?!?!
嘩..好多款式喎~
除左哩間, 仲有好多搞笑的鋪頭..
哩對拖鞋 著住點行呀?? 痛都痛到暈低啦掛..
哩個仲正... 知唔知咩叫指壓按摩?? 就係一隻隻手指咁既野, 自己捉住隻手指按落自己度! 咁就係指壓按摩啦!! ....................!!!!
九份山城~
行下行下 我地就分開左3批人咁行 我同sophia~
sophia: 熱死人啦!!
然後又遇返WCHs~
哩度門 望入去 有隻馬會叫你放鬆~
哩個仲勁 會造字~ 妳 + 心
哩間天主教堂...好灰喎
joanna 悲情中~
我偷偷地見到人地沖野飲張貓紙~
佢地沖野飲真係用手搖架! 唔係用機器架!! 製作認真!!
就係哩間 茗柯 推介啊!! 佢既珍珠奶茶 係好味到我飲左兩杯的~~
哩個竹筒.. 寫住「有錢真好」 oops..
好恐怖!!! 我最驚既香蕉!!!!
行完九份 我地傍晚就搭車去基隆喇~
係車上見到哩個廣告.. oops..
基隆街頭
哩位女士既衣著打扮.. 不得了! 冒死都要偷影!
跟住我地去左一間m記借廁所~ 大家見幅牆可以寫字 就拎支筆出黎寫啦!
by len
落捷運隧道途中
之後, 為左等夜市開爐 我地就去左誠品書店, 齊齊打書釘啦!
我都睇左d攝影既書睇左好耐 仲睇到....hub眼訓添 哈哈
睇下睇下 唔覺唔覺就入夜喇 我地又係時候出動 去廟口夜市!
酢鹽雞排~
海鮮..??
哩團白色野! 軟棉棉的 滑dood dood的!
整好就變左哩舊野喇~ 幾好味架都!
哩個係 以冰糖胡蘆既整法 整蕃薯!
當晚去到既時候落大雨 小朋友仍在街上嬉戲呢~
行下行下 我地就諗住試下哩度既柯仔煎
見佢製作..又唔係特別認真, 不過又唔係好hea既..
結果? 唔係特別好味咋 oops..
哩d就係整柯仔煎既蠔 學sophia話齋, 我都覺得廟街既蠔餅好味d! hahaa
沿途 我地仲見到d核突野..!
真係會有人食嗎?!?!?!?! shit........
行完哩個夜市之後, 我地就搭車返台北喇 咁中途諗住再去埋士林夜市!
哩間m記..不得不影低佢 你睇佢...有幾多個M字?!
哩位靚女姐姐 問佢路~ 可惜無緣一齊搭車啦.. 佢本來邀請我地一齊過去搭車架!
基隆車站
搭車既時候
捷運站有缸魚??
竟然係咁..
哩度既人 排隊好有秩序的 就算放工時間, d人都係排得好整齊的~
沒有客服不了的事 俾劍龍的話, 佢會點譯呢?? (旅行仍不忘翻譯的一群!)
終於 我地去到士林夜市喇! 聽聞士林夜市係近期先變成室內的 總覺得夜市應該係室外, 咁先有氣氛架嘛! anyway啦...
室內既士林夜市
哩間紅豆餅 好食!
e, 個包裝上面好似寫左d野喎 寫咩呢??
o yeah! Jesus love you! (後來翻譯既同學仔開始研究到底應該係 Jesus love you 定係 Jesus loves you?? 結果..覺得應該係有s既!)
嘩 G排...
結果個紅豆餅真係好好食, 於是我忍唔住返轉頭再買~
阿len, 好勁呀!!! 係咁入、係咁入呀!!
d咁既遊戲骰 嘩..........
跟住我又忍唔住想食雪糕~~
點知! 原來大家都想食棉棉冰的 早知唔食雪糕啦..
好似好好味咁呢..
經過係士林既一番血戰後 大家就回hostel了
扮緊影相唔小心眨左眼..
係捷運站見到哩張poster wow! 台灣d廣告真係....不得了!
返到hostel後 由於今晚係禮拜五晚 大好機會, 冇理由唔去體驗一下「台北晚9朝5」架嘛! 於是拉埋一眾同學仔去左附近一間pub飲野~~ hostel既kiri仲同埋我地一齊去添! yoyoyo~~
間pub門外
間野叫TU
哩度d女..真係咁正?!
哩位係酒保先生同埋佢女朋友 哩位酒保真係得意
至於哩台既妞.. wow!
哩位係其中一位 睇中左我地某位男生的! (註: 當晚只有一位WCH去左飲野咋)
睇真d 到底佢著緊咩衫??? 嘩!! 不得了!!
仲有..哩度d男男女女
經我觀察 其實「台北晚9朝5」 可能同香港都差唔多.. 由於哩間pub的人年紀都好似比較細 大家出去玩就好了~ 我飲下野, 幫大家睇住d野就好了~ 見大家都玩得幾開心, 我就開心啦! 今晚辛苦哂len做大家既護花使者!!
仲有今晚係pub度同kiri傾開計 原來佢band友仔來的! 之前打鼓, 而家學緊guitar咁 講下講下.. 原來佢係莫文蔚fans club既前主席 o... 乜莫文蔚玩hard rock的嗎? 我真係未聽過啦..
不過大家都估緊到底kiri係咪les的呢? kiri 俾我睇佢個電話 eee! 係莫文蔚同佢慶祝緊生日架喎! 我睇佢真係好鍾意莫文蔚啦~
仲有, 佢係鍾意linkin park的~
3點幾, 我地就決定走啦
回家路上
返到去, 大家決定要嘈醒冇去飲野既WCH!
後來大家仲傾左好耐計先訓 聽到一d令人心up既說話 真希望佢快點可以從傷痛中走過來
亦希望 某同學找到佢既幸福!! 要勇往直前啊~~~~~~~
就係咁 大家就5點幾先訓喇 wow! 今日真係好玩啦~
|
|