| 森魔觀後感 | 2004 |
| 起初對此片沒什期望 him話睇咪睇囉~ 反正咁耐冇見 分奇爸爸、肥J佢地臨時又話唔睇........ =.="
論驚慄, 佢係0驚慄囉!! shit... 我睇到過左一半少少已經知道哩套戲昆人既.....冇可能會驚囉!!!! 不過我唔係笑得太多, 所以部戲算唔錯架啦~
有幾個位令我幾有感觸: 1. 女: "why don't you speak what you'r thinking in your mind?" 男: "so why can't you stop speaking what you think in your mind?! why people always ask me to speak more about what I think in my mind, but keep hiding some of what they think in their mind??" 我覺得好震撼 驚覺原來自己都係咁 好似成日都想迫人地講一d自己expect、想聽人地講既野 哩d只不過係我既一廂情願....做乜我要迫人呢?? 每個人都有太多secret...
2. 主角俾人桶左2刀, 但需要既藥物要去市鎮先買倒 人對生命充滿限制 這亦顯出人的渺小 對生命的軟弱無力 對生命的無奈..........
3. 個動物公園係佢地個家族自己起既 保護住既唔係動物, 而係佢地成村人 明白到興建者既苦心......但真的有用嗎???
4. 個故事證明就算冇金錢作怪、冇罪惡 即使所有細路由細到大都受住善意、良好、導人向善既教育 罪惡一樣會發生, 係自然產生 人一樣會萌生出醜惡既念頭 哩個就係人性 哩d就係人最根本、最源始既本性 灰左......
5. 如果見過鬼(受過傷害), 就只係搵方法/地方去逃避, 什至作埋d鬼怪黎呃下一輩既人 逃避, 真係一個好既方法?? 咁我呢?? 我對哩個世界真係已經冇哂要求咁喇....... 對世界抱有希望都係好既
世上真係有可能有咁樣既一條村??
有幾個位又好好笑........ 1. 佢地示愛方法好前衛 2. 個noah死左, 竟然可以令謊言更像真 =.=" 3. 個人胃痛肯定係想痾屎!!
另外有一度真係一讚 就係個guard開藥櫃幫ivy偷藥時, 藥櫃個波璃剛好淺淺咁反影左佢個阿頭睇緊報紙 個角度、效果真係正呀!! 雖然我唔係好識欣賞拍攝方面既野, 不過我覺得個個鏡頭拍得好靚
仲有, 女主角ivy好有氣質 我幾鍾意~
套戲真係幾好睇 我唔知我有冇打漏左野.... 算喇, 好眼訓啦, 第日諗倒先補返啦!!
|
|