回首頁

 

 

留給這世上我最愛的人 2005/5/8
 

最親愛既媽媽:

 

今日又係一年一度既母親節

我真係好想同你講聲「我愛妳」, 但我結果冇講到

而家既我, 簡直愧對你..

因為我一次又一次咁傷左你既心, 欺騙左你對我既信任, 令你失望

 

而家好似除左哩樣野, 我其他所有野都可以聽你講

只要你一句, 我咩都可以為你做、為你放棄

就係除左哩樣野.....我暫時未做到......

好對唔住。

 

為左你, 我放棄左阿興

當時你知道我同佢散左之後, 我見到你打從心底而笑出黎既模樣

=.="""""""""

 

為左你, 我博哂命咁讀書, 終於有得讀degree

 

我話要住hall, 都話過必定聽從你既意思

只要你一句話唔好、唔鍾意, 我即刻可以唔住

 

------

 

仲記得你當年買左本日記俾我, 叫我寫黎俾你睇, 好讓你更清楚了解我既生活

我亦已習慣同你係用書信黎溝通

點解? 都係因為我地相見既時間實在太少啦..

而家, 我住宿舍, 見面既日子仲少, 但每次見面既感覺就比以前更近

唔知你有冇哩種感覺?

我而家好珍惜每次見面相聚既時刻

 

雖然你成日都話我唔做家務, 唔夠獨立, 唔識照顧自己

但係我反而好享受俾你話既哩種感覺

因為我一日唔識獨立, 你一日都會話我、照顧我

我就係鍾意撒媽媽既嬌!!

 

好欣慰, 見到媽媽而家越來越錫自己, 越來越享受人生

我就係怕佢操勞一生, 都好似冇乜享受過佢既人生咁

要佢就咁將哩生人既精力、時間、青春奉獻左俾我同哥哥, 實在太浪費, 亦好似唔值得....

我會盡我既能力, 去俾你過更舒適既退休生活!!

我定要好好照顧我媽媽....

 

最懊悔既事...

就係傷左媽媽既心

出賣左佢對我既信任

............

 

但我總認為, 唔係殺人放火咁, 我只係透過哩種自殘既形式

好讓我能如期結束我既生命啫...........

唉, 對唔住啦。

 

物質使人腐化

但我而家只能以物質黎報答返你......係幾咁可悲!!

你知道我內心有幾痛苦嗎?

 

希望你可以快d搵返個好歸宿啦

我真係希望你可以快快樂樂咁生活落去

我明白, 有d野係我點都冇可能俾倒你既

我可以做既, 就只有為你祈禱、祝福你

 

媽媽, I love you.

 

Shireen.

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1