Kadin Olmak......

 Kucuk bir erkek cocuk annesine sordu; "Nicin agliyorsun?"

"Cunku ben kadinim" diye cevapladi annesi. "Anlamadim !" dedi cocuk.

 Annesi cocugunu kucaklayip; "Ve hic bir zaman da anlayamayacaksin!"

dedi.

Cocuk bu sefer babasina; "Baba, annem nicin agliyor?"diye sordu.

Babanin cevabi; "Butun kadinlar sebebsiz aglayabilen yapidadir"

 Kucuk oglan buyudu, yetiskin adam oldu ve hala kadinlarin nicin agladiklarini

kesfedemedi. Nihayet oldukten sonra cennete gittiginde Allah'a sordu.

"Allahim!" dedi "Kadinlar nicin bu kadar kolay

  aglayabiliyorlar?"

 

 Allah dedi ki... "Ben kadinlari ozel yarattim!...

 Tum yasamin agirligini  tasiyabilecek kuvvette olmasina ragmen baskalarina teselli

 verecek kadar  yumusak omuzlar; dogumun acisina oldugu kadar dogurduklari evlatlarinin

  nankorlugune dayanabilecek ic kuvvetini verdim. Baskalarinin kuvvetinin

 kalmadiginda devam edecek azmi, ailesinin

 hastaliginda yorgunluga papuc biraktirmayacak  kudreti verdim.

Her turlu agir sart altinda, ve hatta annelerini cok kotu  incitselerde

cocuklarini sevmek duygusalligini verdim.Bu duygusallik her

 yastaki  cocuklarinin yaralarini sarmalarina,sorunlarini

dinleyip paylasmalarina  yardim ediyor.

 

 Kocalarini tum kusurlariyla sevmek kuvvetini  verdim. Onlari erkegin kalbini

  korumalari icin yarattim. Onlara iyi bir kocanin

 esini incitmeyecegini

 fakat bazen destek ve kuvvetini deneyecek  davranislarda

 bulunacagini anlayacak duyarli bir zeka verdim.

 Tek zayiflik olarak kadinlara birer goz yasi verdim.

 Tamamen kendilerinin sahip olduklari, ihtiyaclari oldugunda kullanmak

 uzere.. Insanlik icin bir gozyasi..." diye  cevapladi.

 

 Kadini guzel yapan sey ne saci, ne vucudu, ne  kendini ne sekilde

 tasidigidir. Kadini esas guzel yapan sevgisini paylasabilmesi,

 fedakarligi,sorumlulugu, anlayisi, sadece bilgiye degil ayni zamanda  kalbe de yonelik aklidir. ...

 

__________________________________________________

 

Hosted by www.Geocities.ws

1