Jazmu. Piti oikein tällekin persoonallisuudelle laittaa oma kappale. En viitsinyt tunkea sitä minkään 'ystävät, kaverit, mun tosi ihq raxu poxu frendit' -otsakkeen alle, kun ei noita ystäviä muita taida juurikaan olla. Jazmua parempaa ystävää ei siis kertakaikkiaankaan voi saada, eikä sellaista ole varmasti olemassakaan! Ei olla noin niinkun 'oikeasti' tavattu kertakaan(vielä), mutta mesessä usein jutustelemme. Käsittämättömän hyvä piirtämään, harjoitellut ihan kunnolla todellakin. Hauska, älykäs, persoonallinen, mukava, oikeudenmukainen, reilu, rehellinen, lojaali.. Voiko sitä parempaa ystävää sitten toivoa? Omaa samansuuntaisen huumorintajunkin kuin mjää, joskus innostutaan kertomaan vähän pervers.. öh.. tuhmemmanpuoleisiahkojakin juttuja. Mutta ei se mitään, koska meillä on aina mukavaa keskenämme ja osataan pohtia asioita ennakkoluulottomasti sekä omilta kantin, eli ei myötäillä toisiamme vaan esitetään omat mielipiteemme niinkuin ne näemme ja osaamme myöskin ottaa ne reilusti vastaan. Ei siis ruveta heti kauhean tosikkomaisesti vannottamaan toisillemme että asia nyt vain on näin, ymmärretään siis tutkailla lähemmin ja syvemmin(ja nyt ei mitään kaksimielisiä ajatuksia kiitos) lannistumatta. En tykkää lajitella ihmisiä varsinaisille ykkös- ja kakkossijoille ainakaan suoranaisesti, mutta tässä tapauksessa on vain yksinkertaisesti pakko todeta että omasta puolestani hää minun paras ystäväni on. Ja tulee aina olemaan. ^__^ 1
Hosted by www.Geocities.ws