| Home | Nieuws | Leden | Foto's | Gastenboek | Contact |
| Inloggen | Weekend | Uotha Site |
Souts Vrijdag, HEt SuperScout Weekend,
Hallo Scoutingvrienden,
Hier weer een stukje van de welbekende Scouts: Sven the Man,
Deze keer over ons te gekke Weekend dat wij laatst hebben gehad!
Het Hete het Superscout weekend (als ik het goed heb) en Het begon op
Vrijdag (datum weet ik niet meer) Avond om 20:00. Die avond Was de Echte Jury
Van Idols Bij ons aanwezig en wij moesten onze kunsten vertonen op een echt Idols
Podium. We waren al van tevoren ingelicht en voor ons was er de uitzondering gemaakt
dat wij met muziek mochten optreden. persoonlijk vond ik dit heel gaaf, en ik ben daar
ook tweede Geworden, Sander derde en Jeroen eerste. toen we dat hadden gedaan gingen we
een kampvuur stoken. rond half 1 moesten we naar bed
De volgende dag werden we om 8 uur wakker gemaakt met potten en Pannen, ik kon niet bij
mijn schoenen, anders had Jurgen of zo die wel een tegen zich aan gehad. toen moesten we
opstaan. We hadden lekker gegeten, en na het Eten moesten we onze Gym en Zwemspullen pakken,
Toen moesten we in de patrouilles een tocht lopen naar Gymzaal De Ring.
Daar stond de leiding en die stuurden ons verder met een nieuwe route. (die niet helemaal uitkwam)
Toen hebben wij staant wachten op de andere patrouille, en zijn we verder gelopen soals we dachten.
op een gegeven moment was iedereen het lopen zat en toen zijn wij naar het clubgebouw gelopen. daar
had Entenie Jurgen gebeld waar we nu eigenlijk moesten zijn. Die vertelde ons dat wij naar de Gymzaal
bij de springplank moesten gaan. daar zijn wij toen naar toegelopen. daar hebben wij toen de rest van de
middag spelletjes gedaan.
Toen we klaar waren in de Gymzaal, Moesten we terug naar het Clubgebouw. Daar kregen we te horen dat we gingen
gourmettten. Wij moesten mee helpen met de spullen klaar zetten en snijen. die avond hebben we lekker gegeten.
na het eten hebben we alles opgeruimt en weer afgewassen. daarna gingen wij volgens de leiding naar de
Sterrenwacht in Nistelrode. We moesten er zelf naartoe fietsen. eerst moesten we naar het huis van Loes.
Daar moesten wij onze fietsen parkeren, en even wachten. dat wachten was niet zo erg, want binnenin was er best wel iets
moois te zien ;). Toen kregen we te horen dat we naar de Blokhut toe moesten lopen. de (de Planning was gewijzigd)
Ergens op de Weg richting de Blokhut stond Jurgen te wachten. vanaf daar moesten we individueel naar de blokhut zelf lopen.
Sommige mensen mochten met zijn tweeen lopen omdat ze bang waren in het bos. Ik moest als een van de laatsten, en toen was er
al iets minder leuks bekend, Sander waren we Kwijt. Toen ik vertrok stonden verderop Karel en Nicky op mij te wachen. ze konden de
Weg niet verder vinden. met zijn drieen liepen we verder. ook met mij erbij kwamen we niet verder. We hebben toen op Berton staan
wachten. ook met hem kwamen we niet verder. Toen hebben we maar op een leiding gewacht, en dat was Jurgen. die heeft ons verder geholpen.
Toen we dus weer op de goede route zaten liepen we weer apart. Er gebeurde niet veel. maar toen het touw stopte, ben ik door Ed onderuit gehaalt,
en hoe! echt flink. ik lag in de houdgreep. en pijnlijk. toen ging ed van mij af en hij vroeg of ik mee wou werken aan een grap.
Natuurlijk wou ik dat wel, en ik liep mee. onderweg nog in een doornstruik gevallen, de verwondingen zijn nog te zien. toen we bijna allemaal compleet
waren (behalve Sander) liepen we terug onder leiding van ed. en dan moet ik hier even bij zeggen dat ik NIet erg snel iets zat ben. maar dit ws echt erg.
Ed deed zich voor als Commandant Ed. en dat is niet echt leuk. maar dat is nu allemaal geweest. toen we terug waren bij loes moesten we terug fietsen. eenmaal
weer terug op het Clubgebouw gingen de nadere naar bed. Ik ging naar Huis want ik had een proefwerkweek hierna.
Bij deze Wil ik mijn Leiding nog bedanken voor het weer eens te gekke weekend. het was echt tof. Het is maar goed dat jullie bij ons leiding zijn!!!
Groetjes,
Sven the Man ( Scouts Vrijdag)