Dropping 4 & 5 November 2000

Ja, mensen binnenkort is het weer zover, dan organiseren wij (de Pivo's) een dropping. De dropping is er voor alle Rowans, Sherpa's en Kaderleden. Komt dus allen meedoen want na de dropping is er weer een feessie en een overnachting met een ontbijt op het clubhuis. Vanwege het feestje en het ontbijt is dit hele gebeuren helaas NIET GRATIS, maar vragen wij een kleine bijdrage hiervoor, dit bedraagt slechts 1 TIENTJE (te betalen aan het begin van het weekend). Op het feest zal er fris, en in lichte mate alcohol geschonken worden.
Dit hele gebeuren zal om 19:00 beginnen met het verzamelen op het clubhuis, zodat we op tijd kunnen beginnen met het afzetten van de mensen. Het feest duurt tot dat de meeste willen gaan slapen, de rest kan altijd nog op de zolder even nakletsen, zodat er in de zaal geslapen kan worden. De volgende ochtend hebben we dan ons onbijt en opruimen.
Dus komt allen, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Klik hier om het inschrijfformulier te downloaden.

INSCHRIJVEN KAN TOT 30 OKTOBER!!
Vragen????
Bel op de PivoMaandagAvond tussen 20.30 en 22.00 naar het clubhuis, kom gewoon ff langs op de maandagavond, of mail naar [email protected]

[Terug]
Hosted by www.Geocities.ws

1