7 maart 2005 Dit was hetzelfde vrij podium van Filologica dat ik vorig jaar geheadlined had. Hoewel ik nog niet veel nieuwe liedjes had, besloot ik op aanvraag om dit jaar nog een keer de avond af te sluiten. Ik begon met There you go, een cover van Johnny Cash. Dan 16th of November 2003, een nieuw liedje van mij, en A blonde or two, een bewerkte versie van Katy Too, eveneens van Cash. Dan zong ik Schnappi en als afsluiter Jesus Dear. Het was een geslaagde avond en het publiek reageerde positief. Altijd plezant om bijval te krijgen, hoewel ik een jaar niet op het podium had gestaan.