(4380) Rickard Lane - "Anthem"
Världens nya smörsångare, enligt hansjälv. Sjunger bara med power och noll känsla. Och vi kommer inte komma ner på Gröna Jägaren för att lyssna när du sjunger karaoke Nej!
(4454) Henrik - "House of the rising sun"
Sjunger lite fel i texten på något ställe. För mycket bas i rösten för att bli popstjärna.
Nej!
(4457) Okänd - "?"
Skriker att 'It's gonna happen' Nej!
(4526) Nicklas Öhrström - "En del av mitt hjärta" & "Gotham City"
Får sjunga två gånger. Juryn är missnöjda med hans klädstil. Hoppas vi får se mer av honom! Ja!
(4630) Oskar Fröblom - "Suspicious Mind" & "Sexbomb"
Sjunger väl ok. Men dock med en sådan tillgjord röst så man tror inte på det han sjunger om. Dåligt. Notera att han ska skicka in en DEMO till Bert Karlsson och att han började grina då han fick höra juryns omdöme Nej!
(4644) Okänd - "?"
Låter som någon afrikansk frihetssång. Dock inte dåligt! Men inte pop! Nej!
(4745) Julia lam - "?"
Borde ställt upp i Vietnam Idol Nej!
(4754) Lene Larsen - "?"
Den sjungande polisen Ja!
(4755) Jouni Niirola - "?"
Jag vet inte men jag tycker Jouni är helt ok. Låter som han är någon joddlare och sjunger på bergets topp :) Fick vara med i Sen Kväll med Luuk. 36år, två barn och grinar då han får höra sanningen Nej!
(4818) Ingrid Marjo - "Can't help falling in love with you"
Herregud människa! Chanserna enligt hennes sångskolelärare säger 70% chans att gå vidare. Hon sjunger falskt igenom hela låten och på dom höga tonerna får man otroligt nog hålla för öronen, för det låter så illa. Bestämde sig för att "ta om det igen" och sjöng ännu sämre andra gången Nej!