Kıbrıs’ta referandum bitti , gelelim AB’ye

 

Çok şükür referandum bitti ( vatana millete hayırlı olsun ), değişen fazla bir şey olmadı ve Rumların

hayırı bizi , şimdilik felaketten kurtardı. Uzun zamandır halkımız Kıbrıs çözümü ve AB üyeliği

konularında şartlandırıldı. Kıbrıs'ta çözüm olunca, AB için tarih alınınca tüm dertlerimizin kendiliğinden

sona ereceği havasını yarattık. Bunun palavra olduğunu gördük ve yakında görmeyede devam edeceğiz.

 

Güngör Uras’ın yazdığı gibi artık işimize bakalım ve Türkiye’nin haftada 1 Milyar USD faiz ödediğini

unutmayalım. Ekonomininde pompalandığı gibi toz pembe olmadığını aklınızdan çıkarmayın , iyileşmeler

sanaldır ve yabancı destekle olmuştur , eğer istediklerini alamazlarsa söylenecek bir cümle herşeyi

tersine çevirir. Esas çözmemiz gereken meseleler bunlardır gerisi de ( bir reklamda söylendiği gibi )

TRAŞ’tır. Çözüm başkalarından gelecek yardımlarda değil bizim ellerimizdedir.

 

Şimdi gelelim AB kandırmacalarına. Kıbrıs’ta evet çıkınca AB’den tarih geleceğine inanan saflar ,

AB’nin bizden Kıbrıs’ın çözümü için yeni tavizler beklediği haberleri geçmeye başlayınca bakalım

ne bahaneler bulacaklar. (ilk işaretler gelmeye başladı bile)

 

AB benim gözümde bitmiş bir organizasyondur ve rantını son olarak Yunanistan yemiştir.

Değil bize , şu anda ortak olacak olan üyelere dahi verecekleri hiçbir şey yoktur , ama

almayı istedikleri çok şey vardır.

 

Şimdi size AB ile ilgili bazı noktaları özet olarak vereyim yorum sizin.

 

Avrupa Birliği

·        Tüm sömürgelerini kaybetmiştir

·        Ham madde, ucuz iş gücü, Pazar ihtiyacı vardır

·        Petrol ve diğer stratejik kaynaklara sahip değildir

·        NATO olanakları dışında askeri güce sahip değildir

·        Üyeler arası rekabet yerine durgunluk vardır

·        Dış politikası belirgin değildir

·        Üyeler arasında farklı uygulamalar vardır

·        Almanya’nın etkinliği çok artmıştır

·        Avrupa yardım istenecek değil yardım edilmesi gereken bir geleceğe eğilimli görülmektedir

 

Kültürel Birlik

·        Ortak değer Hıristiyanlıktır

·        AB bayrağında ve paraları Euro üzerinde Hıristiyanlığı sembolize eden amblemleri bulunmaktadır

·        Üye ülke sayısı artmasına rağmen 12 yıldız yada başında 12 taşlı taç olan Meryem  resmi

değişmemektedir. Çünkü bunlar ülkeleri değil havarileri temsil etmektedir.

 

Avrupa Konseyi Kararları

 

Bu Avrupa  Konseyi Kararı sizi şaşırtmasın çünkü bu ve buna benzer , AB nin gerçek  emellerini

gösteren o kadar çok karar varki. Işte bunlardan biri.

 

Kararın Başlığı ;   “ Ayasofya’nın Hıristiyan Dünyasına İadesi “

Karar ; “ İstanbul işgal altındaki Hıristiyan kentidir. Bizanstaki gibi Constantinopol adıyla  anılmalıdır. “.........

 

Şimdide Avrupalı Politikacıların bizim hakkımızdaki incileri :

 

H.Kohl ( eski Almanya Başbakanı )

 

François Loncle  ,  Fransa Meclisi Dışişleri Komisyonu Başkanı

 

H.Schmidt  ( eski Almanya Başbakanı )

 

Hans-Dietrich Genscher  ,  Dış İşleri Bakanı-1992

 

Otto Schily , Almanya İçişleri Bakanı , Süddeutsche Zeitung-Temmuz 2002

tehlikeli olabilir, bunu değiştirmek gerekir.” ( bilmeyenler için Kreuzberg Berlin’de vatandaşlarımızın

yoğun olarak yaşadığı ve Küçük Türkiye görünümü veren bir mahalledir )

 

Dr. Hans Iohaim Vergau  ,  Almanya Ankara Büyükelçisi

grubuna girmemektedir.

 

Karen Fogg , Tunceli Ziyaretinde yanındakilere söyledikleri , 2001


The Guardian Gazetesi  ,  11 Eylül 2001

alınan intikamıdır.

 

Yukarıdaki belirttiğim demeçler sadece söylenenlerin küçük bir kısmıdır, hepsini yazsak ciltler dolar.

Benim kızdığım birinin çıkıp bize AB’ye giriyoruz karşılığında şunu alıp şunu vereceğiz dememesi.

( diyememesi )  Çünki AB’den alabileceğimiz hiçbirşey yoktur (kalmamıştır),  ama bizden istenen

çok şey vardır. Bu kadar düşman tavırlı ve önyargılı insanlarla hangi ortaklığa nasıl gireceksiniz.

 

Yazıyı son olarak Kenya’nın kurucusu Kenyatta’nın sözleriyle bitireyim :

“ Hıristiyanlık Afrikaya geldiğinde Afrikalıların toprakları Hıristiyanlarınsa İncilleri vardı.

Hıristiyanlar bize gözlerimizi kapayarak dua etmesini öğrettiler. Gözlerimizi açtığımızda

onlar bizim topraklarımızı , bizde onların İncillerini almıştık. “

 

 

**

Hosted by www.Geocities.ws

1