NE SEVENİM VAR Ne sevenim var ne soranım var öyle yalnızımki Çilesiz günüm yok dert ararsan çok öyle dertliyimki Bana kaderimin bir oyunumu bu aldı sevgilimi verdi zulumü Dünyaya doymadan göçüp gideceğim yoksa yaşamanın kanunumu bu Bıktım artık yaşamaktan çekmekle bitermi bu hayat yolu ah............Bu yalnızlık bu dertler Bekleyeceğim bekleyeceğim geri dönmese bile Alıştım kaderin zulmune artık bana gülmese bile Geri dönmez artık giden sevgililer her ümit ufkunda ağlıyor gözler Bitmeyen çilenin derdin sarhoşuyum kahredip geçiyor en güzel günler Bıktım artık..................................