Interview
Interview met Linda
1. Hoe lang ben je al Fan van Ares?
Nog niet zo heel lang. Vond hem wel altijd ok, maar het opsparen van dingen van bv. internet is nog niet zo lang.
2. Heb je een favoriete character, zo ja. Waarom is het je favoriete character? (behalve Ares)
Ehm.... naast Ares vind ik Joxer wel lief.... maar Xena & Gab komen zeker te weten op de 2e plaats. Ze zijn gewoon onwijs tof!
3. Wat vind je van de subtext tussen Xena en Gabrielle?
Ik denk niet dat ze lesbisch of bi zijn, maar ik vind het wel grappig dat er op gezinspeeld wordt door ze met elkaar te laten zoenen.
4. Lees je wel eens Fan-fiction?
Wel eens, ben er mee bezig :). Ik ken je site nog niet zo lang, maar heb wel al eens wat gelezen op Fan-fiction.
5. Wat vind je zo leuk aan ares?
Weet niet eigenlijk...... Tis eigenlijk gewoon een lekker ding en ik vind dat hij ook goed kan acteren. En het is heeeeeeeeel lief dat hij zo onderdanig aan Xena doet.
6. Wat is de episode die je echt het allermooiste vond?Waarom?
Ehm..... Ik vin Livia heel mooi omdat Adrienne zo mooi speelt en Ares doet ook lekker z'n best :). En het grappigst is ongetwijfeld Old Ares Had A Farm.
7. Hou je meer van de diepgaande serieuze afleveringen of meer de humoristischere minder zware afleveringen?
Ligt aan mijn bui. Soms heb ik echt zin in zo'n heel droge aflevering maar ik vind het ook leuk om naar diepgaande afleveringen te kijken.
8. Als jij Xena zou schrijven welk character zou je er dan zeker in doen (behalve Ares, Xena en Gabby)?
Ehm... Joxer ;) en Lao Ma. Dat vind ik zo'n tof wijf!
9. En welke zou je zeker weg laten?
Ik weet niet.... ik vind eigenlijk alles wel goed bij elkaar zo.... t staat zo raar als er opeens iemand weg is.
10. Ik seizoen 3 maken we kennis met Hope de dochter van gabby. Wat vond je van Hope en vind je dat ze weer terug moet komen?
Het zou wel spannend zijn als ze weer terug kwam, ik vind het wel een interressant persoon. Zoals ze haar moeder (met behup van de Furies) gewoon tot een moord aan kan zetten.... echt kewl!
11. Welke 2 personen uit Xena vind je dat zeker bij elkaar zouden moeten horen als stelletje?
Gabrielle en Joxer... die zijn zo lief met elkaar :)
12. Wat vond jij van de aflevering die iedere fan kent: The Bitter Suite?
Ehm.... beetje zangerig. Maar wel leuk al at gezang en de iedjes zijn wel kewl.
13. Zoek je vaak op internet naar leuke sites over ares?
Jah vet vaak. Laatst bij Nanouk heb ik meer dan 25 sites gevonden... de printer is helemaaaaal leeg.
14. Iedereen die Xena kijkt kent Argo. Vind jij dat argo ook een main character is? of heeft zij een bijrol volgens jouw, waarom?
Nou ze is toch wel main achtig.... zoals in bv. Livia met Argo de 2e. Xena en Argo zijn ook heel erg onafscheidelijk.
15. Wat is je favoriete seizoen in Xena en waarom?
'T zijn er 3: 3, 5 en 6 omdat Ares er zo vaak in zit :).
16. Even over mijn homepage. Wat is je favoriete gedeelte van deze homepage? En je minst favorite?
Ik vind de kleding wel leuk en het rollenspel... Het minst leuk? Ehm.... updates :):)
17. Wil je verder nog iets vertellen tegen de nederlandse ares fans?
Ehm.... jah: ARES RULEZ EN DE SITE VAN SANNE OOK :):):):):)