Internetissä voit nähdä monia virtuaalitylypahkoja. Ne ovat siis netissä tehtyjä
Tylypahkoja, joissa roolipelataan ja ollaan niin kuin oikeassa tylypahkassa,
paitsi kaikki tapahtuu netissä. Tuntichatissä opettajat pitävät tuntejaan (jos
haluat littyä, niin lue lisää kohdasta "miten liityn") ja oppilaat "kuuntelevat"
(tässä tapauksessa katsovat) tarkasti ja kirjoittavat muistiipanot ylös joko heti
tai tunnin jälkeen. Voi myös tehdä niin, että kopioi asian ja liittää sen sitten
vaikkapa word:iin ja tallentaa sen sitten jonnekkin omaan kansioon omalle
tietokoneelleensa. Jos haluat saada tietoa tunneista, mene kohtaan "Virtuaalitunnit"
Virtuaalitylypahkassa on myös tupia, vieraskirja, ja kaikkea, mitä oikeassakin
Tylypahkassakin on. Niin, paitsi oikeassa tylypahkassa ei tietenkään ole vieraskirjaa,
mutta täällä me kaikki kommunikoimme vieraskirjan ja chattien avulla.
Kun/jos liitytte, niin me rehorit lähetämme teille salasanat
tarpeellisiin paikkoihin ja niitä EI saa levitellä MISSÄÄN!
Ei kai tässä sitten muuta olekkaan. Toivottavasti saitte jotain selkoa
virtuaalitylypahkoista.