Olet siis päättänyt hakea henkilökuntaan? Henkilökunnan paikkojahan on:
-vahtimestari
-kotitontut
-kummitukset
-kirjastonhoitaja
-räyhänhenki (jokaisessa kunnon Tylypahkassa on aina yksi riesana)
-tupakummitukset
-sairaanhoitaja
-sijaisopettaja
-kuraattori
Kummituksille, kotitontuille ja räyhänhengille on oma huone. Sijaisopettaja ja kuraattori saa opettjien huoneen salasanan ja tunnuksen. Vahtimestarin, kirjastonhoitajan ja sairaanhoitajan tapauksessa asiaa mietitään erikseen.
Jos keksitte uusia henkilökunnan paikkoja, niin ilmoittakaa siitä toki vieraskirjassa!
Niin ja nyt asiaan. Laita siis hakemukseen:
-Roolinimi (Älä lainaa Harry Potterista suoraan!)
-Minkä paikan haluaisit henkilökunnasta
-Pöllöpostiosoite
-Luonne
Tuossa ne olikin. Täytäthän kaikki kohdat! Ja lupaathan olla aktiivinen!
Vielä vähän infoa muutamien henkilökunnan jäsenten velvollisuuksista:
***Vahtimestarin pitää tehdä itselleen vahtimestarin huone.
***Kirjastonhoitajan täytyy tehdä itse sivu kirjastolle. Oppilaat ja opettajat lähettävät kirjansa kirjastonhoitajalle, joka lisää ne sivulleen. Kirjastonhoitaja lisää myös Tylypahkan nykyiset kirjat uudelle kirjastosivulle.
***Sairaanhoitajan täytyy tehdä sairaalasiipi, johon tulee laittaa ainakin sairaskirja. Siihen sairaanhoitajan täytyy vastata ja 'parantaa' potilaat.
***Kuraattorin täytyy tehdä myös itselleen kuraattorin kanslia. Sinne voisi laittaa ainakin vieraskirjan, johon oppilaat saavat kertoa huolensa.
Sivuja ei sitten tehdä expagelle, koska niistä ei tule niin siistit!
Myös ne henkilökunnan jäsenet voivat tehdä itselleen nuken ja lisätä sen vaikka omaan työhuoneeseensa. Hyviä nukkesivuja löydät linkistä 'Kuvat' ja käykää katsomassa nuken kriteerit myös samaiselta sivulta! (Kotitontut voivat etsiä kotitontun kuvia ja aaveet voivat etsiä aaveiden kuvia, TAI sitten kuvan, jonka näköisiä he olivat, kun olivat elossa!)