Toukokuun alku 2003
Saimme
toukokuun alussa vieraaksemme 4 -kuisen pikkugreitti
Ushman, joka on Saken veljen tytär ja ystävämme
Ulla Seppälän kasvattama ja omistama.
Ushma oli meillä viikon isäntäväen lomaillessa.
Vauhtia ja
vaarallisia tilanteita -
Kai sä
edes pelkäät mua????
Leikitäänkö
kaikki yhdessä?
Kyllä Jenikin
osaa leikkiä... mutta Sakea on mukava seurata...
...vaikka
maailman ääriin!
Ja sitten lepo
& loppuun Jenin mielipide aiheesta: