Toukokuun alku 2003
Saimme toukokuun alussa vieraaksemme 4 -kuisen pikkugreitti
Ushman, joka on Saken veljen tytär ja ystävämme
Ulla Seppälän kasvattama ja omistama.

Ushma oli meillä viikon isäntäväen lomaillessa.


Vauhtia ja vaarallisia tilanteita -


Kai sä edes pelkäät mua????


Leikitäänkö kaikki yhdessä?


Kyllä Jenikin osaa leikkiä... mutta Sakea on mukava seurata...


...vaikka maailman ääriin!


Ja sitten lepo
& loppuun Jenin mielipide aiheesta:

Etusivulle

Hosted by www.Geocities.ws

1