Loma Luostolla maaliskuussa 2003

Olimme Luoston lomalla maaliskuussa ja reissun parasta antia
Sakelle ja Jenille oli tietysti se, että kaikki rakkaat "ulkolaumankin"
jäsenet olivat taas koolla ja hellittävinä!


Sake&Eila halii


Sake Eskon ja Jonnan kainalossa :-)


Jeni&Veli huilivat vähän


Sake&Jeni painissa Lapin hangella

Kotona taas....

Kotonakin riittää mukavaa puuhaa, sillä 29.3.2003
meille tuli odotettu "vieras" Ushma. Ushma oli 10,5
viikkoa vanha greittityttö, jonka saamme hoitoon
meille vielä myöhemminkin!

Ushma on ystävämme Ulla Seppälän oma kasvatti
ja sen isukki on Saken veli Niko.


Tytöt yhdessä, Jeni oli oikea pikkuäiti!


Ei me perhe olla, vaikka niin voisikin luulla!


Voi kakara, mitä sinä puuhailet!?!


Sake.Ushma, setä ja veljentytär. Sukunäköä?

Etusivulle

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1