Loma Luostolla maaliskuussa 2003
Olimme Luoston lomalla maaliskuussa ja
reissun parasta antia
Sakelle ja Jenille oli tietysti se, että kaikki rakkaat
"ulkolaumankin"
jäsenet olivat taas koolla ja hellittävinä!

Sake&Eila
halii

Sake Eskon ja Jonnan kainalossa :-)

Jeni&Veli huilivat vähän

Sake&Jeni painissa Lapin hangella
Kotona taas....
Kotonakin riittää mukavaa puuhaa,
sillä 29.3.2003
meille tuli odotettu "vieras" Ushma. Ushma oli 10,5
viikkoa vanha greittityttö, jonka saamme hoitoon
meille vielä myöhemminkin!
Ushma on ystävämme Ulla Seppälän
oma kasvatti
ja sen isukki on Saken veli Niko.

Tytöt
yhdessä, Jeni oli oikea pikkuäiti!

Ei me perhe olla, vaikka niin voisikin luulla!

Voi
kakara, mitä sinä puuhailet!?!

Sake.Ushma,
setä ja veljentytär. Sukunäköä?