站長有鑑於來賓們生活地區有所差異,常會出現看不懂以廣東
方言入文之留言的情況,故製作此頁,望能促進各地訪客的交流
|
方言 |
解釋 | 例子 | 例子解釋 |
| ga | 的 | 喬治布殊ga資料你有沒有? | 你有沒有(關於)喬治布殊的資料 |
| 口個句 | 口中說的 | 你的網站做得很不錯呃(口個句)....但係有一些不設廢話(心個句).... | 你的網站做得很不錯啊(<==說出來的客套話)....但是有一些是廢話(心中的真實想法) |
| 心個句 | 心中想的 | ||
| 但係 | 但是 | ||
| 不設廢話 | (站長也不知道@@") | ||
| 黃紀X | (人名,不是好人) | 我就給網址黃紀X等佢入黎亂一下 | 我就給黃紀X網址,讓他進來亂一下 |
| 等 | 讓 | ||
| 佢 | 他 | ||
| 入黎 | 進來 | ||
| 得閒 | 有空 | 我得閒再上黎啦...88 | 我有空再上來吧...再見~ |
| 上黎 | 上來 | ||
| 88 | bye-bye | ||
| 呢個 | 這個 | 呢個什麼站長喜歡亂刪人地對他的善意意見 | 這個勞什子的站長喜歡亂刪人家對他的善意意見 |
| 人地 | 人家 | ||
| 唔好 | 不要 | 請大家唔好再入呢個網站 | 請大家不要再入呢個網站 |
| 喂 | (語氣助詞) | 喂又話換左個褔字 | 喂,(你)不是說把"福"字換掉了嗎 |
| 又話 | 不是說 | ||
| 左 | 了 | ||
| 搞掂 | 解決 | 我搞掂左佢 | 我把他解決了 |
| 唔識 | 不懂 | 繞樑閣的歌我唔識點唱 | 我不懂得怎樣唱繞樑閣內的音樂 |
| 點 | 怎樣 | ||
| 擺 | 擺放 | 你錄左自己唱嘅版本再擺上黎被人聽仲好啦 | 你錄下自己唱的版本再擺放上來不是更好嗎 |
| 嘅 | 的 | ||
| 仲好 | 還比較好 | ||
| 睇 | 觀看 | 你覺得今日去睇雀仔有咩感想 | 你對今天的觀鳥活動有何感想 |
| 雀仔 | 小鳥 | ||
| 咩 | 甚麼 | ||
| 係唔係 | 是不是 | 係唔係覺得好無聊同埋白白曬左10蚊 | 是不是覺得很無聊和白白浪費了10元啊 |
| 同埋 | 和/以及 | ||
| 曬 | 浪費 | ||
| 蚊 | 元 | ||
| 係 | 是 | 暫時係甘多 | 暫時就這麼多 |
| 甘 | 這麼 | ||
| 好耐 | 很久 | 好耐冇黎啦 | 很久沒來啦 |
| 冇 | 沒有 | ||
| 黎 | 來 | ||
| d | 那些 | 我想問d人頭來自邊到 | 我想問那些人頭來自何處 |
| 邊到 | 何處 | ||
| 唔知 | 不知道 | 唔知點解會咁0既 | 不知道為甚麼會這樣的 |
| 點解 | 為甚麼 | ||
| 咁 | 這樣 | ||
| 0既 | 的 | ||
| 都唔知 | 真不知道 | 都唔知d人為左d乜 | 真不知道那些傢伙為了甚麼東西 |
| d乜 | 甚麼東西 | ||
| 咁 | 那麼/既然這樣 | 咁你教我點整呀 | 既然這樣,你教我怎樣弄吧 |
| 點 | 怎樣 | ||
| 整 | 弄 | ||
| 你個 | 你那個 | 你個留言板有時留唔到言,留到都得幾個字好難攪呀 | 你那個留言板有時不能留言,即使能留,也只有(只能留)幾個字,很難運作啊 |
| 都得 | 也只有 | ||
| 攪 | 處理/運作 |
後記:站長從不以廣東方言入文,故只好借助本站留言製作,同時也鼓勵大家多用書面語