Måndagen den 10:e Mars 2003

MALMÖ - Nu i helgen var det som alla vet, den 8:e mars vilket sedvanligt resulterade i en mängd feministiska demonstrationer runt om i landet.

Ryter kan nu avslöja att en kvinnoseparatisk demonstration i Malmö, attackerades oprovocerat av delar av polisens elitenhet, den Nationella Insatsstyrkan uppbackade av mer traditionella polisenheter. Staten och dess ordningsmakt likställer därmed systrar som använder separatistiska metoder som terrorister!

Adryan Linden

”Lita inte på någon, inte ens på oss.”
RYTER, Anarkistisk nyhetsbyrå

<<<

Om inget annat nämns av skribenten, så är denna artikel fri att kopiera, sprida vidare och återtryckas under villkoret att skribenten och RYTER klart framgår som källa. Detta gäller såväl text som bilder. Rekommenderat är att artikeln undertecknas "Skribent/RYTER" och att e-post skickas till oss så vi vet var, hur och vad som kopieras, sprids vidare och återtrycks.

För prenumeration på våra kostnadsfria nyheter, om du/ni vill använda våra nyheter i din tidning/site, om du vill veta hur du kan hjälpa oss: [email protected]
Varför inte tipsa en vän om RYTER?

Tillbaka
Hosted by www.Geocities.ws

1