09 November 2001

Hallo allemaal!

Daar ben ik weer! Nu ik eenmaal een beetje gesetteld ben, heb ik
(zoals je misschien al hebt gezien) ook tijd gehad om wat foto's
te uploaden. Zoals je daarop kunt zien, schijnt de zon hier niet vaak.
Binnenkort zal ik weer wat foto's erbij zetten, ik ga proberen dit weekend
wat leuke plaatjes te schieten. Gisteren had ik bijna een hele mooie foto
, ik zag namelijk voor het eerst een olifant lopen. Hij was erg dichtbij
. Ik ben snel naar huis gerend om de fotocamera te pakken, en weer terug naar
de olifant. Deze heb ik een poosje achterna gezeten met de camera, maar
het was te donker om hem te fotograferen. Helaas, maar het was wel een
leuke ervaring!
Verder gaat het leven z'n gangetje. 's Ochtends om 6 uur sta ik op, het werk
begint om 7 uur. Van 12 tot 2 is de middagpauze, dan eet ik in 'de club'.
Daar is er warm eten, en dat is meestal erg lekker! Dan dus weer werken, tot 5
uur. Daarna even omkleden (lange mouwen aan tegen de muggen!), en rond 7 uur
eten. (Weer warm). Daarna ga ik meestal een beetje poolen, of een film
kijken op het enige filmkanaal wat er hier is: Movie Magic
Gisteren was daar de Nederlandse film Karakter op, met Engelse ondertitels.

Zoals je dus wel leest, voel ik me al beter thuis dan in het begin.
Nu ga ik snel naar 'huis', het is al 6 uur dus het is zo etenstijd.

Allemaal de groetjes van Ruud en bedankt voor de vele e-mail! Ga zo door!
Hosted by www.Geocities.ws

1