01 November 2001

Hallo allemaal,

Ik denk dat ik ook maar wat text ga neerzetten. Het uploaden van de plaatjes is nog niet gelukt, probeer ik volgende week wel weer. Is meteen ook een mooi voorbeeld van hoe alles hier gaat. Alles op z'n tijd.
Misschien ga ik het nog wel netjes opsplitsen per week of zo, maar voorlopig eerst even zo. Iedereen is nieuwsgierig naar hoe het hier is...
De vlucht ging redelijk voorspoedig, hoewel ik wel erg moe was toen ik aankwam. Ik was om 13:30 thuis vertrokken, en landde om 9:00 de volgende dag hier in Gamba.
Ik werd opgehaald door Job, een Shell-medewerker die hier ook nog maar sinds een paar maanden zit. Hij heeft me wat wegwijs gemaakt en de woning laten zien.
De woning is een bungalow, 2-persoons maar voorlopig zit ik er alleen in. Het is best ruim. Er is airco in de woonkamer en de slaapkamers. Het meubilair is eenvoudig. Sommige dingen zijn stuk, en het duurt even voordat er eens iemand langskomt om het te maken.
Ik heb een oude tv geleend van Job. Er worden een aantal tv-zenders via satteliet ontvangen en verder gestuurd via de antenne. Dus via de tv-antenne krijg ik een paar zenders zoals CNN, Discovery en ESPN (sport). Met ruis uiteraard.
Radio is er ook: er is 1 zender die vanuit een gebouwtje in het kamp uitzend. Ik heb er gisteren (woensdag) gekeken, en wat cd's uitgezocht en in de cd-wisselaar gestopt. Er staat een 200 cd-wisselaar, da's de radiozender.
Eten doe ik in 'de club'. 's Ochtends kan je ontbijten, 's middags en 's avonds eet men hier warm. Tot nu toe was het eten goed (hoewel de eetlust nog wat te wensen overlaat).
Het weer hier: tot nu toe meest bewolkt en warm. Soms regent het. 's ochtends is het 24 graden, 's middags tussen 27 en 30. En de lucht is erg vochtig.
Verder heb ik nog niet heel veel vreemde dieren gezien, afgezien van wat mooie vogels (parkieten enzo), gekleurde salamanders en rare insecten. Er lopen ook olifanten rond, maar ik heb er nog geen gezien.

Als je verder nog vragen hebt, mail me maar. Het snelst gaat naar het Shell mailadres, of anders naar mijn Hotmail adres .

Groetjes allemaal!

Ruud
Hosted by www.Geocities.ws

1