Hengelo, 16 april 2009
Lieve familie en vrienden,
We gaan op vakantie! Voor het eerst met de meisjes in het vliegtuig naar Menorca. Hopelijk wordt het mooi weer en maken we leuke foto's.
We schrijven snel weer, groetjes!
Rolf, Janine, Dianne en Simone