Vandaag weer gemalen met de Rispenser. Om 13.15 de vang opgetrokken en de molen vanaf 13.30 belast laten draaien met 2 vol en 2 halven. Stond een pittige wind, komend uit het zuiden, kracht 4-5 Bft. Soms pittige regenbuien. Om 16.45 de vang opgelegd en de molen afgezeild. Totaal 3,5 uur gedraaid, waarvan 3 uren belast. In 2008 tot nu toe 83 uren gedraaid. Vandaag geen bezoekers gehad.