Blog Rispensermolen
Weblog Rispensermolen
8 juli 2008

Vandaag molenmaker Durk Posthumus van molenmakersbedrijf Hiemstra "aan" de molen gehad. Het "bovenijzer" van het lager van de vijzel is niet helemaal in orde. Als de vijzel meedraait, dan bonkt het ijzer wat in de vijzel zit. Net alsof er iets los zit. Durk had redelijk snel door wat het probleem waarschijnlijk is. Na de bouwvak wordt het gerepareerd. De molen kan ondertussen zonder problemen gewoon blijven malen.

2008-07-08 20:59:22 GMT
Hosted by www.Geocities.ws

1