In Juli heb ik Gizmo(betekend;handigheidje) gekregen. Gizmo is een zwart wit (classic) stinkdiermannetje. Hij is geboren op 30 April 2003. Gizmo is een ontzettende knuffel en houd erg veel van zijn dagelijkse borstelbeurt.

De dag dat ik hem ophaalde viel hij gelijk op schoot in slaap.           Lief hè!

 

Gizmo bij mama.

In augustus heb ik ook een prachtig vrouwtje erbij gekocht.

Ze is bruin-wit (smoke)chip  ook wel chocolate chip genoemd.

Zij is 1 dag later geboren, namelijk op 1 Mei 2003.

We noemen haar Gaya(moeder aarde), omdat ze een aardetint heeft.

Ik wilde toch graag een speelkameraadje voor Gizmo erbij hebben, dus toen ik hoorde dat degene, waar Gizmo vandaan kwam, een gezinnetje skunks had overgenomen zijn we meteen wezen kijken. Natuurlijk ging Gizmo mee en we hebben hem losgelaten tussen de andere 4 pups. Al snel bleek dat Gizmo ruzie kreeg met een zwart-wit chip vrouwtje, maar met het bruin-wit chip vrouwtje klikte het goed. Dat werd dus onze tweede skunkje.

Toen we thuis kwamen vielen ze allebei, lekker tegen elkaar aan, in een diepe slaap.

Spelen!

Home

Hosted by www.Geocities.ws

1