AŞIĞINIM(FEDON)
SENİNLE OLAMAZDIK BİLİYORDUM
BİLE,BİLE YİNE SENİ SEVİYORDUM
YOLLARIMIZ BİR DEĞİLDİ SEZİYORDUM
ŞİMDİ NEDEN,NEDEN CANIM BU ÖZLEM
AŞIĞINIM YANINDA OLAMASAMDA
AŞIĞINIM SANA DOKUNAMASAMDA
(GERİ DÖNÜŞ OLMASADA) (SONSUZA DEK AŞIĞINIM)
SENİ GÖRMEK BANA ACI VERİYORDU
GÖRMEMEKSE ÖLÜM GİBİ GELİYORDU
NE SENİNLE NEDE SENSİZ OLMUYORDU
ŞİMDİ NEDEN,NEDEN CANIM BU ÖZLEM