AŞIĞINIM(FEDON)

SENİNLE OLAMAZDIK BİLİYORDUM

 

BİLE,BİLE YİNE SENİ SEVİYORDUM

 

YOLLARIMIZ BİR DEĞİLDİ SEZİYORDUM

 

ŞİMDİ NEDEN,NEDEN CANIM BU ÖZLEM

 

 

AŞIĞINIM YANINDA OLAMASAMDA

 

AŞIĞINIM SANA DOKUNAMASAMDA

 

(GERİ DÖNÜŞ OLMASADA) (SONSUZA DEK AŞIĞINIM)

 

 

SENİ GÖRMEK BANA ACI VERİYORDU

 

GÖRMEMEKSE ÖLÜM GİBİ GELİYORDU

 

NE SENİNLE NEDE SENSİZ OLMUYORDU

 

ŞİMDİ NEDEN,NEDEN CANIM BU ÖZLEM

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1 1