Papatya Falları (Demet)
Dün seni aradım kalamıştaSokak sokak ne kadar cadde varsa bizi tanıyanSordum, yoktunGüneşin batışını seyrettim burundanİnanmazsan git Bekir Amca ya sorO da seni sorduYine papatya verdi elime..Herzamanki gibi başladımSeviyor.. sevmiyor..Sapını da sayarsam seviyor çıkıyor. Nerdesin ah nerde? Bunu kimse bilmiyorBu ne biçim yalnızlık? Bana çok zor geliyor.Ah şu papatya falları. Çaresiz yüreğim buna mı kaldı?Ah şu papatya falları..Başka bahara kaldı..La lo la lo la lo lay seviyorLa lo la lo la lo lay sevmiyorLa lo la lo la lo lay seviyorLa lo la lo la lo layyy Unuttum diye yalan söyledimBugün gibi aklımda vapurda simit alışın..İşte o simitin susamları gibiHavaya savruldu, ezildi binlerce anılar..Şimdi anılarımı tekrar topluyorumUnutabilir miyim acaba seni?Düşüncelerimi boğaza bıraksam ve boğsam aklımıÜmidimi de kestimZaten yalan söylüyor papatya falları!!!