Syyskuun 21. päivä, Maanantai

Syyskuun 20. päivä, Sunnuntai

Syyskuun 19. päivä, Lauantai

Syyskuun 18. päivä, Perjantai
Olin kotona. Siivoilin tallissa ja kävin taas aitoja läpi. Tänään mentäisiin kentälle. Samat ongelmat taas postilaatikon kohdalla, en mene! Taputtelin kaulalle ja lopulta Rami meni. Peltotiellä kulki nätisti kunnes näki sitten kärryn! EN MENE! Tulin sitten alas selästä ja kesti 10 minuuttia kunnes Rami tuli ohitse puhisten ja säikkyen. Takaisin selkään ja rypsipellon reunaa pitkin kohti toista tallia. Ojan ylitse ja pellon läpi. Meitä jo oltiinkin vastassa ja pieni selostus mistä löytyy esteet ym. Aluksi käveltiin kentällä ja tutustuttiin paremmin. Ravissa mentiin suoraan kun ei oikein Rami tahtonut taipua kunnolla ja meni mieluummin päin aitaa. Kokeiltiin sitten laukkaakin, tappelun kautta nousi ja tuntui ihan hyvältä. Pehmeä pohja joten joutuu vähän työskentelemään enemmän. Oltiin tunti ja sitten kotiin. Ei suostunut lähtemään pihasta joten pakiteltiin pieni matka :'D Mettässä rymisteli joku eläin siihen lisäksi heh kiva. Tallilla hoidin ja päästin ulos.

Syyskuun 17. päivä, Torstai
Jäin tänään kotiin tekemään töitä. Pesin aluksi tallilla juoma-astiat jonka jälkeen vähän korjailin aitoja. Mentiin tänään tiellä kevyt lenkki. Ramilla jalassa vähän nestettä päivän tappelusta Mikin kanssa. Rami pelleili tiellä, ei suostunut menemään postilaatikon ohitse joten katkaisin oksan ja sillä läpsyttelin persukselle. Käytiin 3 km lenkki. Pelkäsi kaikkea ja oli jännittynyt. Kaiken kukkuraksi alkoi satamaan.

Syyskuun 16. päivä, Keskiviikko
Vapaata

Syyskuun 15. päivä, Tiistai
Vapaata

Syyskuun 14. päivä, Maanantai
Vapaata

Syyskuun 13. päivä, Sunnuntai
Kevyt lenkki pellossa. Vähän ravailua muuten käyntityöskentelyä.

Syyskuun 12. päivä, Lauantai
Rami traileriin ja kohti ratsastuskoulua. Käveltiin ensin jalan kenttä ympäri ja sitten selkään. Lämmittelin ravissa ja ensimmäisenä esteenä oli pieni ristikko. Hypättiin molempiin suuntiin. Sen jälkeen kokeiltiin valkoista pystyä, ensin tiputus ja sitten alkoi jalat nousemaan. Kokeiltiin kerran jopa laukasta. Vähän käveltiin ja otettiin laukkaa välillä. Sitten mentiin sarjaa, väli 6 metriä. Vähän sähelsi siinä, mutta meni joka kerta nätisti ylitse (: Mentiin vielä pari kertaa erilaista rataa johon kuului kaikki esteet, meni hyvin! Loppukäynnit ja kävin maksamassa vuokran. Veli lastasi Ramin ja mentiin takaisin tallille. Ramin pesu ja ulos.

Syyskuun 11. päivä, Perjantai
Ramilla tunnin lenkki. Käytiin tunnin lenkki, ratsasteltiin tiellä pääosin, ravailtiin ja vähän laukkailtiin. Tallissa hoito ja takaisin ulos.

Syyskuun 10. päivä, Torstai
Kotona kipeenä :/ Selkä edelleen aivan järkyttävän kipee!

Syyskuun 9. päivä, Keskiviikko
Selkä kipee :/ Otin koulusta tultuani särkylääkettä ja nukuin sitten neljä tuntia...

Syyskuun 8. päivä, Tiistai
Ramilla vapaata kun menin harkkoihin.

Syyskuun 7. päivä, Maanantai
Tänään sitten kävin jopa ratsastamassa pitkästä aikaa. Ensin soitin rats. koululle ja sain varattua tunniksi kentän tai maneesin lauantaiksi. Käytiin Ramin kanssa hölkkimässä tiellä ja otettiin vähän laukkaakin :D Rami jopa heitti persustaansa vähäsen joka oli ihan hauskaa ;) Pellossa käveltiin vähäsen rauhassa aina kun tultiin tallille päin. Sitten takaisin sille ravaamaan ja laukkaamaan :D Pesin Ramia hiukan ja annoin porkkanoita ja omenoita. Sitten ponski pihalle.

Syyskuun 6. päivä, Sunnuntai
Olin tänään kuvaamassa enduron SM osakilpailua jossa meni koko päivä oikeastaan kun en päässyt lähtemään kaverilta kun satoi niin paljon..

Syyskuun 5. päivä, Lauantai

Syyskuun 4. päivä, Perjantai
Kävin nopeasti tallilla. En ehtiyt tekemään mitään.

Syyskuun 3. päivä, Torstai

Syyskuun 2. päivä, Keskiviikko

Syyskuun 1. päivä, Tiistai
Tultuani iltanavetasta kävin pikaisesti tallille.

 

» Etusivu » Rami » Päiväkirja
» Kuvia » Kalenteri » Muuta
» Yhteydet


Tammikuu
Helmikuu
Maaliskuu
Huhtikuu
Toukokuu
Kesäkuu
Heinäkuu
Elokuu
Syyskuu
Lokakuu
Marraskuu
Joulukuu

» ©Viivi » muokkaus © Tinttu
Hosted by www.Geocities.ws

1 1 1 1