|
|
Photo's
Begin juni ben ik een weekje op vakantie naar Zwitserland geweest! Mooi weer gehad en gezellig was het natuurlijk ook!
Hier onder de foto's.


Uitzicht vanaf slaapkamerbalkon als je 's ochtens wakker wordt!


In Zwitserland in de bergen zijn en niet wezen parapanten kan natuurlijk niet, dus... duo-sprong parapanten!


Gereed maken voor de sprong...


Onderweg en zwevend als een vrije vogel door de berglucht, eerste foto van het uitzicht vanuit de lucht!


Prachtige actie-foto in de lucht :P


Uitzicht op dorpje waar ik verbleef. (Val D'iez)


Nog een keer het dorp naar mate we er verder overheen vlogen, nu duidelijk het huisje waar ik zat te zien! Rara, welke zou het zijn!


Beneden in het dal onder het dorpje geland in een grasveldje, waarbij dit huisje stond...


Op vakantie moest ook nog wat gewerkt worden.


Hout kloven dus.


Ook nog uitstapje naar de Mont Blanc gemaakt, eerst aan andere kant van het dal met gondel naar boven geweest. Daar veel parapanters gezien en midden in de zomer in de sneeuw gelopen en sneeuwballen gegooid! :D


Prachtig uitzicht!


Die witte top rechts is de Mont Blanc (niet eens in de wolken :D), en zoals ik al zei: veel, heel veel parapanters daarzo.


Toen naar Italie gereden (via Franse kant kon je niet de Mont Blanc op) en in Italie met gondel omhoog, tot zo'n 900 meter onder de top! Hier sta ik dus op bijna 4 km hoogte met achter me (de nu beetje in de wolken) Mont Blanc.


Tot slot nog een mooi uitzichtsplaatje vanuit het huisje op Dents du Midi, die na een onweersbui aan het eind van de middag nog even stralend in de zon liggen.
|