| Det er trygt å reise i Indonesia | |||
| |||
|
Vestlige turister har ingenting å frykte i Indonesia. Voldelig kriminalitet forekommer ikke.
Selv om det kjøres relativt forsiktig er trafikkulykker den største faren for turister. Altså ikke vær redd for å reise til Indonesia. Ikke bli for påvirket av hvordan Indonesia presenteres i media. Journalister fokuserer bare på det som er dramatisk. Når man ser repportasjer fra Indonesia på tv skulle man tro at landet stort sett er herjet av opptøyer og uroligheter. Sånn er det ikke. Indonesia er fredelig. | |||
Neste side | side 15 | Hovedside | |