| Reise til Pameungpeuk del 2 |
![]() |
| Gå ut på nordsiden av togstasjonen. Nord på indonesisk er utara, sør er selatan.
Gå over parkeringsplassen på forsiden av stasjonen og kryss ei trafikkert gate. Rett fram er det et hotell med høy standard.
Enda rimeligere med enda lavere standard, men med veldig hyggelig betjening og kjempegode pannekaker til frokost er Yossie Homestay. Men der må du tåle både trafikkstøy og at det er usedvanlig lytt til naborommene. Neste dag tar du drosje til busstasjonen. Ta buss dirkte til Pameungpeuk eller ta buss til Garut og bytt buss der. Skal du overnatte i Garut er det best å dra til Cipanas et par kilometer fra busstasjonen. Jeg kan anbefale Hotel Tirta Merta nederst i bakken. | |||
Neste side | side 3 | Hovedside |