|

ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ
CHAT
Για να κάνετε
chat θα πρέπει να πατήσετε
yes στο παράθυρο που θα
εμφανιστεί και σε περίπτωση που έχετε κάποιο
firewall να το έχετε
απενεργοποιημένο. Γράφετε το ψευδώνυμο σας στο κουτάκι
που λέει "guest" όταν
εμφανιστεί. Περιμένετε να
φορτώσει ο server... (Πολλές
φορές καθυστερεί λόγο της κίνησης του δικτύου) |