Yleistä

Mangan nimitys tälle kaudelle: Black Moon arc
Uusia Sailor Senshejä: Sailor Pluto
Muita tärkeitä hahmoja: Chibi-Usa
Viholliset: Black moon family
Päävihollinen: Wiseman

Lyhyt selostus kaudesta

Tämä R-kauden toinen puolisko alkaa, kun Usagin päälle tippuu taivaasta pieni tyttö, joka ilmoittaa nimekseen... Usagi. Häntä aletaan kutsua Chibi-Usaksi ja hän alkaa asumaan Usagin kotona. Mutta kuka tämä tyttö on, joka ei edes suostu kertomaan mistä tulee? Senshejä vastaan on myös uusi vihollinen, joka tulee tulevaisuudesta. Miksi he haluavat tappaa Chibi-Usan?
Hosted by www.Geocities.ws

1