Ohjeet arvostelun lähettämiseen

Arvostelut saavat olla varsin vapaamuotoisia, mutta tässä olisi muutama yleissääntö arvostelulle:

- Sen pitää olla suorasanaista tekstiä.
- Arvostelun pituudelle ei ole standardeja, mutta jos teet arvostelun koko sarjasta sisällyttäen siihen kaikki kaudet ja versiot, niin odotan että arvostelusi olisi enemmän kuin pari lausetta pitkä.
- Muistathan perustella mielipiteesi. Yksikään kohde ei voi saada nelosta tai kymppiä ilman että siihen on oikeasti syytä.
- Yritä arvostella kohdetta neutraalissa näkökulmassa. Tarkoitan siis, että älä anna kohteelle korkeaa numeroa vain siksi että pidät sarjasta/kohteesta.
- Jos arvostelusi on pitkä, niin sen loppuun voi (ei ole pakko) laittaa ikäänkuin pähkinänkuoressa arvosteltavan kohteen plussat ja miinukset.

Mitä arvosteluni voi koskea?

Melkein mitä vain Sailor mooniin liittyen! Tässä on kuitenkin jonkimoisia ehdotuksia:

- Koko sarjaa kokonaisuutena
- Jotain sarjan versiota kokonaisuutena
- Jotain tiettyä kautta
- Jotain tiettyä musikaalia/mangakirjaa/DVD:tä
- CD:tä
- Jotain muuta Sailor moon -kirjaa (taidekirja, animekomikku...)
- Jotain Sailor moonin käännöstä/dubbia
Hosted by www.Geocities.ws

1