la laura

Principal Amunt Següent

 

 

    La LAURA

  

           sÍ, SÍ, ÉS AIXÍ ! UNA...HIPPIE!!!

Sabem que la foto no és la teva preferida, però no tenim res millor! A veure si escanneges material i ens l'envies!

 

Aquesta foto va dedicada a la Laia, una amiga de la Laura que li ha fet xantatge posant la foto com a salvapantalles dels ordinadors de la facultat. Crec que, Laia, t'estàs guanyant un lloc a la web. Perquè no ens dónes una foto teva i la pengem? M'han dit que n'hi ha una que has sortit especialment afavorida!!!

Pròximament obrirem una secció dedicada a les amigues dels membres de la pàgina i on la Laia hi tindrà l'honor d'estrenar-la. Això vol dir que tenim material nou i comprometador.

 

 

Copyright pedraforca_99
Última modificació: 04/07/00.
Hosted by www.Geocities.ws

1