La LAURA
sÍ, SÍ, ÉS
AIXÍ ! UNA...HIPPIE!!!
Sabem que la foto no és la teva preferida, però no tenim res
millor! A veure si escanneges material i ens l'envies!

Aquesta foto va dedicada a la Laia, una amiga de la Laura que
li ha fet xantatge posant la foto com a salvapantalles dels ordinadors de la
facultat. Crec que, Laia, t'estàs guanyant un lloc a la web. Perquè no ens
dónes una foto teva i la pengem? M'han dit que n'hi ha una que has sortit
especialment afavorida!!!
Pròximament
obrirem una secció dedicada a les amigues dels membres de la pàgina i on la
Laia hi tindrà l'honor d'estrenar-la. Això vol dir que tenim material nou i
comprometador.