delta de l'ebre

Enrere Principal Amunt Següent

 

 

AVÍS: Abans de continuar, la redacció de la pàgina es desvincula totalment del contingut d'aquesta i recomana que s'apartin els menors degut a que alguna de les següents fotos poden ferir la sensibilitat dels menys insensibles, és a dir dels més sensibles, o dit d'una altra manera: que potser tindreu "vergüenza ajena" de conèixer els protagonistes de tan obscenes fotos.

 

Voleu continuar ????? Qui avisa no és traidor.

Doncs, tot va començar un 11 de Setembre que vàrem decidir d'anar al Delta de l'Ebre enlloc d'anar al País Basc, o era a Aigüestortes??? bé, no ho tinc massa clar on havíem d'anar perquè com que tenim tantes coses pendents no se sap mai en què s'havia pensat primer!

Anàvem "tranquilament" per l'autopista fins que vàrem arribar al Delta i el nostre mitjà de transport es va transformar d'un cotxe en unes fantàstiques bicis.

 

 

A part de que s'ens va quedar el cul fet una coca vàrem gaudir de la bona vida tal i com es pot apreciar en la següent il.lustració,

I al final, veient que, tot i que això de les bicis era molt hippie, bohemi i molt ecologista i tot això tan bonic, ens vàrem adonar que potser allò no estava pensat per nosaltres i es va procedir a un abandonament  i substitució del mitjà de transport,

                   AL MÉS PUR ESTIL... VIGILANTES DE LA

                    PLAYA!

 

SECCIÓ ESPECIAL ANÈCDOTES:

El moment en què l'Elena no se sap escampar la crema per la cara i surt a la foto amb un clar to blanquinós semblant a, digue'm agoserat, crema NIVEA???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A continuació...

la foto més desitjada,

la més preuada, la millor

manera del món mundial

de fer emprenyar el Gerard:

 

 

 

la qüestió és que no sabíem on col.locar aquesta foto, si aquí o la pàgina del Pedraforca, que és d'on prové la llarga història... però això, estimats lectors, és una altra història...

 

 

 

Copyright pedraforca_99
Última modificació: 06/07/00.
Hosted by www.Geocities.ws

1