AVÍS:
Abans de continuar, la redacció de la pàgina es
desvincula totalment del contingut d'aquesta i recomana que s'apartin els menors
degut a que alguna de les següents fotos poden ferir la sensibilitat dels menys
insensibles, és a dir dels més sensibles, o dit d'una altra manera: que potser
tindreu "vergüenza ajena" de conèixer els protagonistes de tan
obscenes fotos.
Voleu continuar ????? Qui
avisa no és traidor.
Doncs, tot va començar un 11 de Setembre que vàrem decidir d'anar al Delta
de l'Ebre enlloc d'anar al País Basc, o era a Aigüestortes??? bé, no ho tinc
massa clar on havíem d'anar perquè com que tenim tantes coses pendents no se
sap mai en què s'havia pensat primer!
Anàvem "tranquilament" per l'autopista fins que vàrem arribar al Delta i el nostre mitjà de transport es va
transformar d'un cotxe en unes fantàstiques bicis.

A part de que s'ens va quedar el cul fet una coca vàrem
gaudir de la bona vida tal i com es pot apreciar en la següent il.lustració,

I al final, veient que, tot i que això de les bicis era molt hippie,
bohemi i molt ecologista i tot això tan bonic, ens vàrem adonar que potser
allò no estava pensat per nosaltres i es va procedir a un abandonament i
substitució del mitjà de transport,

AL MÉS PUR ESTIL... VIGILANTES DE LA
PLAYA!

SECCIÓ
ESPECIAL ANÈCDOTES:
El moment en
què l'Elena no se sap escampar la crema per la cara i surt a la foto amb un
clar to blanquinós semblant a, digue'm agoserat, crema
NIVEA???

A
continuació...
la
foto més desitjada,
la
més preuada, la millor
manera
del món mundial
de
fer emprenyar el Gerard:

la
qüestió és que no sabíem on col.locar aquesta foto, si aquí o la pàgina
del Pedraforca, que és d'on prové la llarga història... però això, estimats
lectors, és una altra història...