I bin a Tiger (E. von Wieselburg) Neulich kommt so a Mann zu mir und sagt "Pedaboy, das sag ich dir, du hast vielleicht a Klassefress aber bei die Fraun hast kan success" I schau ihn an und sag "Mein lieber Mann, gib a Ruh, lehn di zrück und höhr ma zu" Bin a Gott, I bin a Krieger, bin net schüchtern, bin a Tiger Jo, und weiter gehts Wenn I in a Kneipn kumm frogn mi die Fraun warum I so schön bin "Peda du bist so schön" "Jojo" Und dann in ander Minutn erzähl I jeder Stutn mein Rezept das jeder frau guat schmeckt Bin a Gott, I bin a Krieger, bin net schüchtern, bin a Tiger