قرار شد كه يك ايستگاه قطار براي ماهشهر درست بشود پس از اينكه چند نفر را برد و آورد گفتند كه با جاده برخورد دارد و براي رفع اين مشكل دو عدد پل زده شد تا ماشين ها از روي پل عبور كنند ماشينها كه از روي پل عبور كردند و قطار از زير آن پل نشست كرد گفتند براي اينكه نشست پل بيشتر نشود و عبور قطار باعث لرزش و نشست آن است قرار شد كه قطار از زير آن عبور نكندووووو ما كه ندانستيم چه قطار از بالا چه ماشين ها از بالا( مثل داستان اول مرغ بود يا اول تخم مرغ بوده ) آخر يكي معلوم كند كه ايستگاه قطار ماهشهر كي فعال مي شود
Hosted by www.Geocities.ws

1