نمايشگاه كتاب كه هر سال برپا مي گردد و بسيار مفيد مي باشد متا سفانه داراي ايراداتي نيز مي باشدمثلا چند سال قبل كه برپا كنندگان آن ماهشهري بودند مرتب از ارگانهاي متفاوت گير ميدادند كه مثلا فاكتور ندارند يا قيمت آنها بالا است اما امسال كه برگزار كنندگان آن تهراني بودند حتي اجناس برچسب قيمت نداشتند و بسيار گران بودند بصورتي كه با تخفيف 50 درصد تازه به قيمت عادي آنها ميرسيد. از طرف ديگربهتر است قبل از فرا رسيدن زمان هر ساله برگزاري نمايشگاه در سطح شهرستان باروشي مشخص يكي از كتابفروشي هاي شهرستان باني اين كار گردد كه به صنف كتابفروشان نيز آسيبي نرسد و اگر قرار است از اين بابت پولي گير كسي آيد بجاي تهراني ها از ماهشهري ها باشد تا از اين نظر نيز باعث پيشرفت كتابفروشي هاي شهرمان باشيم
Hosted by www.Geocities.ws

1