Pauline laat weten:
het is zover op 7 juli ben ik terug in mijn eerstemoederland , maar vooraleer het aftellen begint reis ik straks een paar weken door Bolivie en Peru ...aan alle "blokkers" veel succes en aan alle "bloggers" : fijn af en toe iets te horen.