Pauline V's Blog
Pauline als AFSter met nieuwsjes en foto's uit Paraguay 2006/2007
mijn school
hier liep ik school de eerste zes maand , maakte vrienden, en vierde mijn "collation"
2007-04-08 17:09:02 GMT
Site Home