Entry for September 16, 2006
heeey
alles nog steeds goed
vanavond ga ik naar de disco om mijn verjaardg te vierenĀ”
ik ben mijn brieven aan het afwerken aan ga ze een dezer dagen opsturen...
verder is mijn verjaardag al goed geweest..2 minuten na 12uur werd ik uit bed geroepen en toen ik da deur opendeed stonden daar heel veel vrienden en met een gitaar en zingen ...serenata heet dat...heel leuk
verder ook een etentje in het huis van mijn papa(veel vlees en taart)en dat was heel gezellig...met de familie...
papi,dankjewel om deze blog te maken...best wel handig..
ik laat het hierbij voor vandaag maar stuur gauw nog iets meer...of probeer toch..
dikke dikke kussen