Pauline V's Blog
Pauline als AFSter met nieuwsjes en foto's uit Paraguay 2006/2007
Entry for January 9, 2007
photo
ik oefen gitaar
2007-01-09 13:38:13 GMT
Comments (1 total)
Author:Anonymous
Wat mooi!En met klank ist ook mooi?
--wei nu weeral
2007-01-10 19:27:32 GMT
Hosted by www.Geocities.ws

1