Pauline V's Blog
Pauline als AFSter met nieuwsjes en foto's uit Paraguay 2006/2007
de platte band

AA 21/10 s'avonds zat ik in de auto met mama,mn vriendin en nog een meisje en ik hoorde iets raars,stak mn kop door het raam en kwam tot de conclusie dat we een platte band hadden,verwittigde mn mama...


EN NIE DENKE DA ZE STOPTE ZE¡super gevaarlijk..ze bleef gewoon doorrijden en alle mense verwittigden ons,gaven tekens te stoppen en mama beveelde me mn duim door t raam te steken,zo van ALLES OK¡


Ze wou absoluut thuis geraken..


Uiteindelijk stopten we even om iemand af te zetten(minder gewicht dacht ik=positief)en toen we terug wilden starten schoot de band eraf,rolde 500m verder en de auto knalde tegen de grond..GELUKKIG gebeurde dit in "stilstand" ...stel je voor dat dit 5min vroeger gebeurde,terwijl we,in volle vaart(voor zover mogelijk met een platte band)over de drukste,niet al te brede,brug van Pilar aant rijden waren¡¡


Alles liep goed af..broer kwam helpen¡¡


 

2006-10-26 18:37:30 GMT
Comments (1 total)
Author:Anonymous
amaai,dat is nog wat anders dan aan Zandvoorde afrit voor Oostende?
--mam
2006-10-30 15:27:04 GMT
Hosted by www.Geocities.ws

1