Pauline V's Blog
Pauline als AFSter met nieuwsjes en foto's uit Paraguay 2006/2007
indundacion (onderstoming) in Pilar¡ ..zo'n 2weken geleden

Het begon te regenen,hard te regenen(tropische storm)en altijd als het regent,regent het binnen maar deze keer liep het hele huis(slechts 2 cm hoog..andere huizen,zoals dat van mn beste vriendin..veeeel erger¡),de hele tuin(tot 20cm hoog),de strate(=stromende rivieren),de plaatselijke discotheek...onder¡¡


In het jaar 1983 gebeurde dit al eens,maar duurde langer dan 1 nacht met gevolg dat gans Pilar..dat in een dal ligt,onderliep en de mensen verhuisden naar grotere steden..Er zijn pronostieken dat dit dit jaar tegen maart weer zou kunnen gebeuren..en dat zou dan ook betkenen dat AFS me naar Asuncion zou sturen i/e ander gezin omdat de omstandigheden in pilar te gevaarlijk zouden zijn en AFS is zeer overprotectief¡¡stel je voor..


 

2006-10-26 18:28:58 GMT
Hosted by www.Geocities.ws

1